W Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er det noen som vet hvordan man stiller inn den nye xboxen til pal-60? Har prøvd denne guiden, men jeg finner ikke "PAL Settings". Bruker HDMI-kabel, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 hmm, får du bilde? om du gjør det, da er det vel ikke noe å stille på? Lenke til kommentar
W Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Er et spill som krever det. Ser ut til at jeg må bruke komposittkabelen for å få stilt det inn, hvis ingen har noen andre tips? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du kan bruke den guiden, men du må bruke komposit kabelen, sette den til vanlig tv, og justere etter guiden da, så justerer du til hdmi etter at du har savet Lenke til kommentar
W Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jøss, det tenkte jeg ikke på. Fungerte strålende. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg spiller da fint spill som maste etter 60Hz etter jeg byttet til HDMI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå