uberandy666 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei. Lurte på om dere kunne vært til stor hjelp for meg. Kjøpte nettop denne PC-en: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/packard-bell-easynote-tj75-lxbhb02044 Har sett tester av den på nettet og den kan spille crysis med mindre settings. Da tenkte jeg den kunne kjøre WoW og Oblivion helt fint. Så jeg fikk den teste med "Can you Run it" av systemrequirementslab.com og kom ut 100% Men når jeg installerte og spillte spillene hakket de som bare det på full settings. Oblivion kan jeg forstå, men at WoW ikke skal virke med helt ny PC er forbi meg. Er det noen tips dere kan gi til meg for og bedre dette? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kikket litt: "ATI Mobility Radeon HD 5470 DX11" Her er problemet ditt, delvis. At du har en mobile CPU er også en stor del av skylden. Hadde du hatt opp i 57xx eller 58xx serien av mobile kort hadde du sikkert kunne ha kjørt ordtellig, du må nøye deg med å skru ned oppløsningen et hakk og litt på noen effekter Lenke til kommentar
uberandy666 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 noe jeg syns er merkelig er at når jeg spiller Half-Life 2 på full settings funker det helt fint, men ikke WoW. kan det være noen spesifikke detaljer WoW har dataen ikke tåler? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 WoW er latterlig uoptimisert, nøyaktig som nyeste GTA spillet. WoW er mer begrenset av CPU en GPU, og siden du har en bærbar har du skaffet deg den mindre bra siden av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå