svein-r4 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Vurderer å kjøpe meg en Samsung Wave. Stemmer det at telefonen ikke er låst opp mot noen operatør selv om de sier den er låst? Noen som har erfaring med dette? Endret 26. juli 2010 av svein-r4 Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Visste ikke noe om dette, men sitter i en mobilbutikk atm, så jeg testet det. Nå kan ikke jeg garantere noe, men det virker som om våre telenorlåste telefoner ikke har noe sperre. Jeg har ikke pin-koden til det sim-kortet vi har som ikke tilhører Telenor, så kommer ikke inn på telefonen. MEN: vanligvis med opperatørlåste telefoner, får man ikke tilbudet om å slå inn pin-kode, noe jeg kunne gjøre nå Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kjøpte min hos Telenor. Den er ikke låst Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg vil dog advare deg om at slikt kan bli utbedret ved senere partier. Skulle jeg gått inn for noe slikt, ville jeg forsikret meg om at det var av det ulåste partiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå