Gå til innhold

Sapphire Radeon 7500 128MB SDR Retail

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser de anbefaler saphire radeon 9100 som ett slags allround kort,jeg fant dette hos komplett Crucial ATI Radeon 9100 128MB DDR ,vil ikke det være bedre p.g.a 128Mb eller må det være ett saphire kort??

jo. 128MB vil selfølgelig vere bedre enn 64 MB. men jeg tror det er slik at spill nå til dags ikke trenger 128 MB engang.

men uansett så tror jeg at du bør bruke litt mer penger enn 600 viss du vil ha et skjermkort som er brukbart til spilling og som varer en liten stund.

Lenke til kommentar
Jeg ser de anbefaler saphire radeon 9100 som ett slags allround kort,jeg fant dette hos komplett Crucial ATI Radeon 9100 128MB DDR ,vil ikke det være bedre p.g.a 128Mb eller må det være ett saphire kort??

jo. 128MB vil selfølgelig vere bedre enn 64 MB. men jeg tror det er slik at spill nå til dags ikke trenger 128 MB engang.

men uansett så tror jeg at du bør bruke litt mer penger enn 600 viss du vil ha et skjermkort som er brukbart til spilling og som varer en liten stund.

Ok......jeg prøver å spare penger her,begynte med integrert skjermkort og div til ca.1800 nå er jeg på over 3000,- og enda er det ikke bra nok*puh*....:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...