Kranjcar Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tips, anyone? Skal ha den med meg når jeg trener, så den må være minst/smalest mulig, med mulighet for å legge inn mye musikk. Helst ikke veldig dyr. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Takk for tips! Er dette det billigste man kan kjøpe den for? Og er det noen alternativer som er litt billigere? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Med Djuice Phone 75 fra samme sted får du en totalpris på 1 år på 901,-. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Med Djuice Phone 75 fra samme sted får du en totalpris på 1 år på 901,-. Finner den bare til totalpris 901,- hos Lefdal, og da bare i kundeavisen. Finnes den hos Elkjøp også altså? Går det an å bestille den til 901,- via nett? Ser det er utsolgt i alle butikker. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Skulle den ikke være smal da.. Mini er jo en liten tjukkas men det spørs hvor man vil ha tykkelsen... Over skjermen er den smal men i høyde er den veldig tykk og langt fra en slim design telefon. Endret 26. juli 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Skulle den ikke være smal da.. Mini er jo en liten tjukkas men det spørs hvor man vil ha tykkelsen... Over skjermen er den smal men i høyde er den veldig tykk og langt fra en slim design telefon. Var det jeg trodde at den var en liten tykk mobil ja.. Husker jeg så en liten og smal SE-mobil for litt tilbake. Muligens klapptelefon? Noen som veit hvilken jeg tenker på? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ikke noe spesielt slank telefon nei, men så er det samtidig en av de minste i B*H. Men hvorfor skal den være slank? Og ja, tilbudet gjelder hos elkjøp også. Tror ikke det sto i avisa, men det gjør det iallefall i kampanje- dagboka vår. Hos telenor får du den med en totalpris på 1507,- med abo. Super. Men sjekk kanskje også Sony Ericsson W890i. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Ok, men må ha den så liten som mulig, siden jeg skal ha den med når jeg løper osv. Er denne jeg har tenkt på! Noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå