eirik845 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) hei har nettop kjøpt meg en se x10 mini pro og flere kompiser har denne og sier at man må lade telefonen 12 eller 18 timer før man bruker denne er dtete sant? de sa de fikk høre dette på elkjøp når de kjøpte telefonen. jeg har aldri sett noe sted at man må lade telefonen lenge første gangen. har alltid skjekket manualen som følger med der står det aldri noen ting om dette. mvh Eirik Endret 26. juli 2010 av eirik845 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 det skader vel ikke å bare lade den 12-18 timer vel? sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 det skader vel ikke å bare lade den 12-18 timer vel? sånn for sikkerhets skyld. nei nei men jeg vil ta opp å se på den da:P men det som er rart er jo at det ikke står noe på esken eller i manualen da.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Det er gjelder nok for gamle batteriene. Men nå er det bare å leke med telefonen så mye du vil mens den lader Men pass på å ikke lad ut batteriet helt ut, for da blir det fortere dårlig. Det er ihvertfall hva jeg har hørt Endret 26. juli 2010 av dTd Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 takk. lader alrdi telefonen helt ut gidder aldri taste pin pode:P Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Lithium batterier trenger ikke å lades lenge første gangen, og de tar ikke skade av at du lader dem når det passer deg (uansett hvor utladet de er) Derimot tar de skade av å bli helt utladet, og om du lader telefonen helt ut og den blir liggende en uke eller to kan batteriet bli helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå