Gå til innhold

Samsung Wave - for liten skjerm?

Anbefalte innlegg

Skal nå ha meg ny mobil og valget står mellom Samsung Wave, Galaxy og Htc Desire. Men da lurer jeg, Samsung har super skjerm, men blir Wave for liten skjermmessig til å utnytte det? Jeg føler at ifh til 3.7 og 4 tommer blir 3.3 tommer litt lite? Er det noen som har noen erfaringer å dele? Blir det kontete eller holder det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du vurdert iPhone 4? Det ryktes at denne har det mest høyoppløselige skjermbilde og kvalitet hva angår display.

Har ikke vurdert iPhone nei. Vil ha noe annet.

Får kanskje gå å prøve ja, DaWiEn. :) Får håpe at Elkjøp har de på plass.

Lenke til kommentar

Wave skjermen er så høyoppløslig, detaljerik og lyssterk at størrelsen ikke oppleves som noe problem, i tillegg er den ikke en murstein i lomma...Vurderte selv som du, men falt for skjerm, programvare, design, kvalitetsfølelse og ikke minst en ideell størrelse

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Den er jo over tusenlappen billigere enn galaxy fra der jeg kjøper den, så da får jeg kanskje bare spare pengene. Men uansett hva jeg bestemmer meg for er det ikke sikkert at de har den på lager så jeg får egentlig bare ta den mobilen de har på lager siden jeg skal begynne kjøreturen fra Grimstad til Bardufoss idag. :p Men det blir enten Galaxy, Wave eller Desire så jeg blir nok uansett fornøyd med den jeg får. :)

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Den er jo over tusenlappen billigere enn galaxy fra der jeg kjøper den, så da får jeg kanskje bare spare pengene. Men uansett hva jeg bestemmer meg for er det ikke sikkert at de har den på lager så jeg får egentlig bare ta den mobilen de har på lager siden jeg skal begynne kjøreturen fra Grimstad til Bardufoss idag. :p Men det blir enten Galaxy, Wave eller Desire så jeg blir nok uansett fornøyd med den jeg får. :)

Angående murstein i lomma så er jeg litt enig. Fikk en liten følelse av det da jeg var å kikka på Elkjøp.

Diskusjon fant visst ut av at jeg ville dobbelposte, greit det!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...