Marichi Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei Kjære forum! Jeg har nå hatt en kviselignenes sak i underlivet i sikkert ett år nå. Jeg får den virkelig ikke bort. Noen ganger hvis jeg klemmer på den så kan det komme hvitt ut som når man klemmer en kvise. Men den blir liksom ikke tom og den bare er der, stor og ekkel. Vil VIRKELIG fjerne den, hva ska jeg prøve? O_o Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 I underlivet eller ved? Titel sier ved, men du sier i.... Om ved, så er alkohol er god sak som tørker ut kviser relativt fort. Etterbarberingsvann er veldig god til dette. Ta en liten dråpe på flere ganger dagen. Ellers fins det jo Clearasil, som du kan få kjøpt overalt. Lenke til kommentar
huffhuff Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei Kjære forum! Jeg har nå hatt en kviselignenes sak i underlivet i sikkert ett år nå. Jeg får den virkelig ikke bort. Noen ganger hvis jeg klemmer på den så kan det komme hvitt ut som når man klemmer en kvise. Men den blir liksom ikke tom og den bare er der, stor og ekkel. Vil VIRKELIG fjerne den, hva ska jeg prøve? O_o Tror nok du burde ta en tur til legen å få den fjernet. Tror ikke det er en vanlig kvise, husker ikke hva det heter (hvis det er det jeg tror det er)... men det var en ting for leger og ikke smart å fikse selv Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 kviselignenes sak i underlivet i sikkert ett år nå. o_O ............. ...Gå til lege? Lenke til kommentar
Marichi Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 I underlivet eller ved? Titel sier ved, men du sier i.... Om ved, så er alkohol er god sak som tørker ut kviser relativt fort. Etterbarberingsvann er veldig god til dette. Ta en liten dråpe på flere ganger dagen. Ellers fins det jo Clearasil, som du kan få kjøpt overalt. Beklager det der, er ved. Det er liksom ikke i selve underlivet, men over. Litt under trusekanten! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei, høres ut som atherom, det er ufarlig, men ubehagelig Lenke til kommentar
Marichi Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Hei, høres ut som atherom, det er ufarlig, men ubehagelig Leste litt om hva det er, og det høres ut som det er det jeg har. Det er ingen annen måte å fjerne den på enn å gå til legen sin? Jeg syns det høres skummelt ut å skjære den bort... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Problemet er at de ikke fjernes permanent, de kommer igjen og igjen. Du kan prøve å tømme den selv. Flere som jeg kjenner har operert sine, det hjelper helt til de kommer tilbake. Dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå