Maestro Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Har en Dell I 4150 som jeg hadde tenkt å skaffe meg en completeCare forsikring hos Dell på. Ringte inn i dag, og ble fortalt at denne ikke var mulig å kjøpe i ettertid, en kunne kun forlenge eksisterende avtaler. Derfor er jeg nå nødt til å se meg om etter andre forsikringer, noen som vet om billige, gode forsikringer som dekker hvis jeg søler kaffe i tastaturet eller om pcen går i bakken? Hadde vært fint om forsikringen også gjaldt i utlandet eller har samarbeid med firmaer i utlandet. Skal til australia å studere snart og hadde vært fint å slippe å sende vekk pcen. Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 If super innbo forsikring dekker søling av kaffi og lignende (Jeg har faktisk sølt kaffi i tastaturet på min Inspiron 8200. Kort fortalt, så venter jeg nå på en Inspiron 8500 ) Koster deg dog 4K i egen andel, men men.. Lenke til kommentar
Maestro Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Har skaffet meg studentforsikring fra Europeiske til når jeg reiser ned. denne fungerer som en utvidet reiserforsikring og dekker også innbo og sikring mot ran og sånt. Noen som vet om laptopen dekkes inn under denne forsikringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå