Gå til innhold

burde jeg kjøpe andoid telefon nå, eller burde jeg vente litt?

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal kjøpe meg android telefon ganske snart, jeg skal helst ha en Sony Ericsson pga. jobb, å har sett veldig mye på xperia x10 (vanlig stor) men lurer på om jeg heller burde vente på noen nye modeller som kommer i nær fremtid?

kan noen hjelpe meg;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei på dere :D

Jeg har SE X10 (den store) jeg er kjempe fornøyd med min spesielt nå etter siste oppdatering, eneste som har plaget meg med denne telefonen er jo det at den ikke er oppdatert til nyeste android ennå. Dette er jo også en oppdatering som vil komme etterhvert, så anbefaler absolutt å kjøpe denne telefonen...

Lenke til kommentar

Jeg har SE X10 (den store) jeg er kjempe fornøyd med min spesielt nå etter siste oppdatering, eneste som har plaget meg med denne telefonen er jo det at den ikke er oppdatert til nyeste android ennå. Dette er jo også en oppdatering som vil komme etterhvert, så anbefaler absolutt å kjøpe denne telefonen...

Er det sagt noe offisielt om at X10 skal få Android 2.2? Den får vel Android 2.1 snart(?).

Ellers er Samsung Galaxy S en fin mobil som vil få Android 2.2 ganske fort såvidt jeg har skjønt. Hva som rører seg på horisonten har jeg ikke oversikt over, bortsett fra at HTC visstnok planlegger en GSM-versjon av HTC Evo, kalt HTC Desire HD. Kommer neppe før jul, så jeg hadde ikke orket å vente.

Gå for en Google Nexus One, så får du Android 2.2 med en gang, og Android 3.0 når det kommer.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...