Gå til innhold

x10 mini til 10-åring?

Anbefalte innlegg

Har en gutt som skal få ny mobil til 10-årsdagen. Primært ønsker han en SE mobil (dette pga kamerater), noe som passer bra da det er det både jeg og kona mi har hatt i alle år.

Aktuelle telefoner kan være

W595

W995

Jazz eller lignende (ny)

eller kan en X10 mini passe?

Jeg ser primært at han skal administrere dette mest mulig selv, er det realistisk med en android telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Min erfaring med X10 er at den, selv om den er forenklet, fremdeles er ganske avansert. Det er veldig mange valgmuligheter og for en 10-åring tror jeg at det lett kan bli for mye. Særlig med tanke på alt man kan laste ned fra Android Market som kan endre telefonens funksjoner. I tillegg vil det lett gå datatrafikk i bakgrunnen på alle Android-telefoner, noe som er uheldig for en som kanskje bruker kontantkort. W595 og W995 har et enklere menysystem og det er ikke like lett å "gjøre feil".

Er 10-åringen din et lite datageni så er situasjonen selvsagt en helt annen.

Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Nå er det x10 mini som evt hadde vært aktuell, men uansett har jeg fått bekreftet at den potensielt vil gi meg arbeid. Dermed er den uaktuell. Går for en standard SE telefon. Takk for hjelpa.

Jeg har X10 mini, og falt pladask. Skru av data, så er det no problem. Mye på den telefonen er annerledes enn på standard SE-telefoner, men gi den en sjanse likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...