TotalVarsling Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tjo är det några norska spelare på APB (All points bulletin)? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 I do! Med en del kompiser Exirus heter jeg ingame. Prøv å spørre i APB tråden Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Prøvde å spille det, men fikk feilmelding fordi jeg ikke har nok RAM. Jeg trengte 2GB, men hadde bare 1.998GB. Fikk installert det, men det gikk utrolig tregt i selve spillet, spesielt i kjøretøy. Bestilte like greit en ny PC. Den ble sendt i går, så burde være her i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Finnes det private servere, eller må man betale hver mnd? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har spilt en stund nå, men det var ikke noe for meg. Etter å ha blitt drept av samme fyr ti, tolv ganger på svært kort tid gadd jeg ikke mer. Det er ikke morsomt å kun tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå