Qumad Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vi er på jakt etter kostemalt (ser strukturen av pensel i malingen) vegg panel med V-fas. (også kalt smartpanel / veggplater / dekorplater) Må ha 2,7 lengde på platene da det er høyt under taket hos oss. Noen som vet om noen som er billige på dette? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) I den lengden må du nok lete, og innhente tilbud fra flere steder for å få best mulig pris. Er stort sett bare 2,4m lengde som er standard lagervare, og som det blir konkurrert i pris på. (Tilbudsaviser, etc.) (Siden jeg er veldig innhabil, så anbefaler jo jeg Montér uansett ) Endret 26. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 I den lengden må du nok lete, og innhente tilbud fra flere steder for å få best mulig pris. Er stort sett bare 2,4m lengde som er standard lagervare, og som det blir konkurrert i pris på. (Tilbudsaviser, etc.) (Siden jeg er veldig innhabil, så anbefaler jo jeg Montér uansett ) Ja jeg vet og er forberedt på at de aller fleste har disse lengdene som bestillingsvare. Men på de vi har sjekket foreløbig så er det litt prisforskjell. I og med at dette er bestillingsvare så jør det jo ikke noe om de jeg kjøper dette av ikke er bassert i hjembyen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå