mkon Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen uvaner må man da ha;P En boks er 24 timer her ihvertfall....men er jo samma om jeg putter oppi snus med nikotin eller den snusen uten nikotin...bare jeg har noe i overleppa....psykisk, jepp Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Må prøve å putte noe under leppa jeg også da. Høres lurt ut! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lykke til! Forresten, Gavekort spilte ikke du NordicMafia før? Vet ikke om du husker meg Herofshadow/Lordhan Tusen takk! Spilte NordicMafia da jeg var 13-14 år, og da het jeg Bob_mafia og ikke Gavekort. *kremt krem* 15 års aldersgrense? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Lykke til! Forresten, Gavekort spilte ikke du NordicMafia før? Vet ikke om du husker meg Herofshadow/Lordhan Tusen takk! Spilte NordicMafia da jeg var 13-14 år, og da het jeg Bob_mafia og ikke Gavekort. *kremt krem* 15 års aldersgrense? Unnskyld! Skal anmelde meg selv! Forresten... Har ikke snus 18 års aldersgrense? Dravde! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bare snust et halvår, kan ikke være noe stort problem å slutte da 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Bare snust et halvår, kan ikke være noe stort problem å slutte da Har du prøvd? For jeg tror ikke du har en eneste liten aning om hvor utrolig humørsvingninger jeg har og hvor jævlig det er å slutte. For å illustrere det slik så får slike kommentarer meg til å få lyst å kaste skjermen ut av vinduet! Ikke ta det personlig! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Snuset først 1år, røyket deretter 1år, gikk tilbake til snus 1år til, deretter sluttet jeg. Var ikke særlig vanskelig, kjente det godt første 3-4 dagene, deretter gikk det ganske glatt. Kan nevne at jeg sluttet i perioden jeg trente som mest seriøst, så det hjalp mye på motivasjonen Endret 30. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Det er bra jobbet! Det går nok bra her også, jeg har bare et lite "breakdown"! Kommer ikke til å starte uansett! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det klarer du fint Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Har stor tro på det selv. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lykke til! Forresten, Gavekort spilte ikke du NordicMafia før? Vet ikke om du husker meg Herofshadow/Lordhan Tusen takk! Spilte NordicMafia da jeg var 13-14 år, og da het jeg Bob_mafia og ikke Gavekort. *kremt krem* 15 års aldersgrense? Unnskyld! Skal anmelde meg selv! Forresten... Har ikke snus 18 års aldersgrense? Dravde! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Dag 6: Hadde noen humørsvingninger, men er ikke sikker på om slutningen står alene for det! Ellers en rolig dag! Kjente ikke så veldig sterke abstinenser, så jeg vil kalle det en god dag! Ikke noe spesielt som skjedde. edit: Motivasjon og viljestyrke tilbake på topp! Endret 1. august 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dag 6: Hadde noen humørsvingninger, men er ikke sikker på om slutningen står alene for det! Ellers en rolig dag! Kjente ikke så veldig sterke abstinenser, så jeg vil kalle det en god dag! Ikke noe spesielt som skjedde. edit: Motivasjon og viljestyrke tilbake på topp! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Dag 7: God dag! Denne dagen var et bevis på at jeg klarte å holde meg unna nikotin selv om jeg ikke hadde noe å gjøre. Ingen spesielt som skjedde. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Veldig bra gavekort, lykke til og håper du klarer å holde deg fri for tobakk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Tusen takk for støtten! Jeg har en sterk følelse på at jeg klarer det! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har røyka fast i 4-5 år, snust i 3-4. Jeg klarer knapt en dag engang. Første året med røyking kunne jeg fint gå en måned uten, uten å få det helt store suget, men tror det er litt verre nå. Skulle gjerne slutta selv, men har liksom ikke motivasjonen, dessuten nå selv mens jeg sitter med en snus i leppa har jeg ikke lyst til å slutte av andre enn økonomiske og helsemessige årsaker. Sagt til meg selv at jeg skal slutte når partylivet er over x) Uansett bra jobba og stå på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Om du virkelig vil slutte så kommer det en dag der du allerede er godt igang. Her føler jeg at jeg går mot slutten av avhengighet, til tross for at jeg bare hadde et halvt år med avhengigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå