Joffii Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det verste tror jeg blir å unngå snus på neste fyll, det blir nok en challenge! Men klarer du det så har du vunnet Snuser forøvrig selv bare i fylla, unntaket blir eksamensmåneden da jeg kanskje unner meg EN hel boks(på en mnd ja) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg drikker nesten aldri, så det skal ikke være noe problem! Jeg ser på dette som en mulighet til å forbedre livet mitt til et liv uten alkohol og nikotin! Liker ikke alkohol noe spesielt uansett. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 hehe daså^^ Har et greit forhold til alkohol egentlig, full blir jeg kanskje normalt 1-2 ganger i mnd. Da skal da skje noe, altså godt selskap ^^ Derimot er det koselig med et par kosepils i helga med gode venner Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Kosepilser er jeg absolutt for! Men har vært dritas to ganger i mitt liv, og det er noe av det dummeste jeg noen gang har gjort! Ender alltid opp med å gjøre dumme ting og sitte dagen etterpå med kvalme og dritthumør. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg føler ikke selv noe avhengighetsskapende abstinenser når det kommer til de dagen jeg ikke har snus (og jeg snuser vel egentlig hver eneste dag). Eneste grunnen til at jeg ikke har sluttet er fordi moren min betaler og jeg liker smaken Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg føler ikke selv noe avhengighetsskapende abstinenser når det kommer til de dagen jeg ikke har snus (og jeg snuser vel egentlig hver eneste dag). Eneste grunnen til at jeg ikke har sluttet er fordi moren min betaler og jeg liker smaken Slik var det egentlig med meg også, men det fungerer ikke slik. Prøv å holde deg borte fra snus i en uke, da skal du få se hvor avhengig du egentlig er! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg føler ikke selv noe avhengighetsskapende abstinenser når det kommer til de dagen jeg ikke har snus (og jeg snuser vel egentlig hver eneste dag). Eneste grunnen til at jeg ikke har sluttet er fordi moren min betaler og jeg liker smaken Slik var det egentlig med meg også, men det fungerer ikke slik. Prøv å holde deg borte fra snus i en uke, da skal du få se hvor avhengig du egentlig er! For bare noen månder siden var jeg uten snus i tre uker, ingen problem Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hmm! Kult! Ikke sant? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Lykke til! Forresten, Gavekort spilte ikke du NordicMafia før? Vet ikke om du husker meg Herofshadow/Lordhan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Lykke til! Forresten, Gavekort spilte ikke du NordicMafia før? Vet ikke om du husker meg Herofshadow/Lordhan Tusen takk! Spilte NordicMafia da jeg var 13-14 år, og da het jeg Bob_mafia og ikke Gavekort. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan går det med slutten ? Håper du har klart å holde deg i skinnet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Har vært utsatt for utrolig store fristelser, og kjenner at jeg begynner automatisk å gå mot butikken for å kjøpe en boks. Drømte også at jeg hadde kjøpt en boks "i tilfelle" jeg ikke klarte å slutte! Men jeg er like nikotin-fri som fra første dag og kjenner mindre og mindre abstinenser! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kanskje du klarer det, men det kan bli tøfft om noen uker når du har en dårlig dag. Det er da det gjelder. Fokuser på at snusen bare gir skikkelig opptur i starten. Etter hvert blir snusingen kun vedlikehold for å holde abstinensene borte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Kanskje du klarer det, men det kan bli tøfft om noen uker når du har en dårlig dag. Det er da det gjelder. Fokuser på at snusen bare gir skikkelig opptur i starten. Etter hvert blir snusingen kun vedlikehold for å holde abstinensene borte. Du sier noe der! Takk for de gode rådene, for det var et skikkelig godt poeng! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Dag 5: Fortsatt nikotinfri! Jeg var opptatt hele dagen med studio og var alt for sliten til å gidde noenting som helst! Det er derfor jeg skriver dette idag og ikke i går. Øynene mine møtte på en fin og blå boks med Göteborgs Rapé, da kjente jeg virkelig at jeg kunne fått bruk for en! Men jeg holder fortsatt ut! Motivasjonen synker, men viljestyrken er på topp! Nikotinsugene skjer sjeldnere, men er mye sterkere enn før. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har snust fast siden Desember, festrøyka i 2 år, og mer eller mindre røyket fast siden April. I russetiden lå jeg på 40 om dagen av sterkeste sort hver dag. Hadde dog ikke noe problemer med å kutte ut hverken røyk eller snus i 3 uker fra første dag etter russetiden. Ingen abstidenser eller noe. Eller nå nylig som jeg også gikk 3 uker uten. 0 stress. Grunnen til at jeg har vendt tilbake er at det er så fordømt KOSELIG med en sigg i hånden eller snus i kjeften (eller begge deler, hehe). Men har aldri merket noe til fysiske abstidenser Og jeg ligger stort sett på en drøy boks om dagen om jeg har tilgang til billig svenskesnus. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Tro meg! Det "fordømt koselig" tingene du snakker om er abstinenser! Det er null stress om du bare har noe å gjøre! Abstinensene mine er heller ikke særlig fysiske, det er bare at jeg begynner å angre på at jeg sluttet. Men begynner jeg igjen så ender jeg opp med samme vane og metting slik som Kaare sa! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Metting som i at snus bare blir rutine, og ikke noe kos du merker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå