Gavekort Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Fortsatt nikotin-fri! Det har ikke skjedd så mye de siste dagene og jeg tenker ikke så mye på snus lenger, så kan nesten si at jeg har klart det. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 woot ^_^ Men ikke by til stor fest før du vet at elgen er skutt. Det dummeste man kan gjøre er å bli alt for selv sikker egentlig. bedre å ikke tenke så mye Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Absolutt! Jeg tar bare gleden på forskudd og stiller meg inn til suksess! Lenke til kommentar
uncle_sylvert Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Aye Meister.Sad Hippe! du klarer deg bra. vi er gla i deg vettu ikke fall for fritelsen til å begynne igjen ! husk at det finnes svakere skjeler enn deg der ute, ikke fall for fristelsen å sen ned på dem, fordeom du er aldri så høy! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer! Som belønning kan du få en pris av meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer! Som belønning kan du få en pris av meg Nei! Herlig å kunne si det! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer! Som belønning kan du få en pris av meg Nei! Herlig å kunne si det! Det tenker jeg nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå