TheCatIsALie Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg skal nå hoste en norsk CoD4 server. Den skal holdes oppe mest muligt. Jeg hoster hjemmefra, men, om du bor i norge, burde ping være nokså bra. Den skal kontrolleres via rcon, og jeg og noen få andre skal kunne leke med instillinger. Skal i starten ha det vanlig, kanskje gungame ol. en gang i blandt. Vil du joine? se under for how-to. Hvordan joine serveren? Trykk først " | " for å åpne console, så kopier inn dette: /connect jevriocod4.dyndns.org Trykk så enter. Alle, uansett skills kan joine, er 10 slots nå. Mer enn det vil jeg ikke ha pga ping. Punkbuster er på, men skal prøve å få til noen cheats som feks slow motion. Gametype er atm Free-for-All, men vil være litt forskjellig. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Får ikke joina; ''Server connection timed out''. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Hm, har renewa IP på dyndns nå, den endrer seg til tider, skal funka nå. Server kjører btw gungame nå;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå