Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva to do? :'(


Gjest Anonym:)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym:)

hei:) (jenten i historien kaller jeg bare jenta) historien er såppass lang for at dere skal forstå saken.

 

en jente jeg har hatt et godt øye til som også er en venn. var med meg hos en kompiss for en stund siden da vi hadde det ganske morsomt, men ingenting skjedde, så tok jeg meg sammen og tenkte, denne jenta er utrolig snill, søt, morsom, omtenktsom og det er bare et pluss at hun er utrolig pen. etter jeg fikk mannet meg litt opp sa jeg til jenta at jeg begynnte å få følelser for hun og at jeg lurte på det var gjennsidig, hun viste ikke helt men hun hadde tenkt på det, men var usikker, så hun sa hun trengte litt tid på seg til å tenke, også skulle vi se hva som skjer videre. så snakket vi bare litt på meldinger om alt og ingenting, og en dag skulle jeg møte kompisen min på en cafe og slappe av, og hvem satt han med, jo han satt med denne jenta. så jeg satt meg ned og begynnte å snakke og sånn for det var en del kjent folk der. så plutselig hadde jeg en hånd på låret, og jeg så på jenta og hun hintet til at jeg skulle holde henne i hånda, så da sat vi der og holdt hender å strøyk på hverandre.

 

så dagen etterpå ville hun finne på noe, så da foreslo jeg at vi skulle se en film hos henne eller no, som jeg tenkte er hun kanskje mer komfortabel hjemme. så vi så på film og holdt hender og bare kosa og så på hverandre. så dagen etter skulle hun dra bort i to dager og vi snakket og snakket på meldinger, ingen brydde seg om hvor mye det kostet til og fra utlandet. så da sendte jeg melding og sa " jeg savner deg og jeg vil bare v har være med deg, og at jeg har ikke følt meg så glad på lenge, og det er bare på grunn av henne". hun svarte "at hun gleder seg til å se meg igjen og at det var heldigvis ikke så lenge til." da tenkte jeg Jackpot, hun liker meg virkelig.

¨

det som irriterte meg var at jeg hadde gått rolig frem og at vi fremdeles ikke hadde kysset til tross for stundene vi hadde sammen. så når hun kom hjem så kom hun til meg og begge var slitne så vi tenkte vi skulle se film, så holdt rundt hverandre og kosa oss, så når det ble litt kjedelig i filmen bare så vi på hverandre og vi bare falt inn for et kyss, jeg tenkte at dette var det beste kysset jeg har fått noen gang, for jeg har jo kysset med andre før men aldri har jeg hatt så sterke følelser før. så kysset betydde mye mer.

 

så kyssa vi jo noen ganger til, og tiden for at hun måtte dra kom, så da stod vi bare ute på trappa og klina og smilte til hverandre. og sa hade.

 

alt var kjempe fint og jeg tenkte dette kan bare gå posetivt fremover. men dagen etterpå fikk jeg melding, og hun lurte da på om jeg ble sjalu hvis hun "hang" med andre gutter?, og jeg som viste at hun har mange kompiser, og jeg har mange gode venninder vet jo at det ikke blir noe problem. så jeg sa det tenkte hun ikke tenkte på gang.

 

så på kvelden da hadde vi ikke snakket siden morgnen, da fikk jeg melding hva skal du i morgen ? VI MÅ SNAKKE SNAKKE SAMMEN!:) jeg tenke det er vel bare posetivt siden det var med smilie og greier.

 

så dagen derpå, kom hun til meg også sa at hun ikke viste hvordan hun skulle si det, så spurte jeg om hun ikke ville mer, og hun sa at hun egentlig ville og at hun hadde følelser for og sånn, men at jeg var alt for snill og jeg var forelska i en person hun ikke var, og at hun var bare dårlig for meg:( jeg viste ikke hva jeg skulle si så jeg bare satt der å gapet som en annen tulling. så bare gikk jeg og hentet noen ting hun hadde lagt igjen hos meg og sa hade og gikk inn huset.

 

 

 

 

og nå tenker jeg ikke på annet enn hun:( jeg har aldri vært så forelska og hat så sterke følelser for en annen person. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og tenke om saken. jeg har jo heldigvis mange gode venner, som har snakket med meg om dette. blandt dem beste venninda til jenta. hun sa at jenta sliter litt meg seg selv og at det ikke hadde noe som helst med meg å gjøre, at jeg bare skulle gi henne litt tid til å få orden på seg selv, og at hun var sykt glad i meg, at hun har det tungt pga "bruddet" mellom oss.

 

så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? :o hva tenker dere om saken ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

venninna til 'jenta' drar en hvit en, for å gjøre det letter for deg å komme over henne. sannheten er at 'jenta' bare brukte deg. Det at du er for snill osv er typisk jenter å si, for å lette på deres samvittighet over det faktumet at du ble brukt.

 

Du burde ta deg sammen, innse sannheta and move on. ingen gutt i verden fortjener dette, men det er engang slik at de fleste jenter er slik de er, manipulativ og selvopptatte.

Endret av Blowbob
Lenke til kommentar
Gjest Anonym:)

shit man :O ikke det svaret jeg forventet, men tingen er jo at jeg hat et år kjent ho snart et år, så ho er liksom ikke der. og vennina hennes er også min venninde:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest anonym:)

ja jeg merker det, er ganske over og ut, selvom ho sa hun ville prøve igjen. desuten har jeg en annen i kikkerten :) så får se hva som skjer de nærmeste dagene :D

Lenke til kommentar

Oi oi..

 

La meg ta et par punkter, du solgte deg billig. Hvem er det som går bort til en jente og sier at han har følelser for henne? HAH.. Det er jenten som skal kjempe for deg, ikke du som skal for jenten.

 

Selfølgelig kom det som et sjokk om hun ikke hadde følelsene for deg (som hun tydligvis ikke hadde der og da). Hun begynte da å prøve å være en god venn og prøve å finne på noe å gjøre, det andre ledet til det andre og der satt der og klina. Jenten tenkte så hva hun hadde gjort (følsome skapninger) og måtte bare få ordnet opp i samvitigheten.

 

Du gikk fram som en Beta male og gjor deg lett for jenta. Vi gutter er vanligvis helt vill etter jenter, derfor vil det være slik at hun har mange slike som deg (som avslører seg), og det finner de fleste populære jenter blant gutter kjedelig.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...