Gå til innhold

Star Wars Galaxies - når?

Anbefalte innlegg

Noen som vet når dette kommer tilsalgs her i landet?

Har fått med meg at det slippes den 26.juni, men regner ikke med at vi får ta del i dette på en stund enda :evil:

Dette er vel bare noe man må være med på om man er en ekte SW fan :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg anbefaler deg å importere det fra U.S.A. Onde tunger vil ha det til at det ikke slippes i europa før til neste år...

Hvordan er det med toll og avgifter om man importerer det fra USA? Om det er den eneste måten dette året, så blir det import 8)

Lenke til kommentar
er det release denne mnd?`Jeg reiser til orlando i morgen :-)

Oy. Kult. Har vært i Orlando selv. Kuleste plassen jeg noensinne har vært på; make sure du drar til følgende plasser: Universal Studios (inkludert Island of adventure (sett av 2 dager til dette)), 4 dager til Disney World ( du MÅ få med deg den daglige paraden i Magic Kingdom), en dag i Sea World (sykeste Rollercoastern du noensinne har sett) +++ det du har lyst til. orlando eier det meste :woot:

menne, back to topic, vet ikke hvorfor folk tror det er så utrolig dyrt å bestille fra U.S.A, en spill til 400 kr får utrolig liten toll (trolig ingen toll i det hele tatt), og og jeg bestiller tunge bøker fra statene hele tiden, og har maks betalt en 100 kr i porto.

husk å spill på eclipse(?) servern, da den er mer europa-vennlig

Lenke til kommentar

Grunnen til at bøkene dine blir så billig er at de er fritatt for moms i Norge. Det er ikke dataspill, så da må man legge til ca 200-300,- (moms og fortollingsgebyr) i tillegg til porto. Da blir det fort dyrt.

Men det har sikkert verd det likevel :)

Lenke til kommentar
Grunnen til at bøkene dine blir så billig er at de er fritatt for moms i Norge. Det er ikke dataspill, så da må man legge til ca 200-300,- (moms og fortollingsgebyr) i tillegg til porto. Da blir det fort dyrt.

Men det har sikkert verd det likevel :)

bestilte nettopp plakater fra usa til over 1000 kr (bestilte sammen med ei venninne), portoen kom på 200 kr... Ikke så ille. Frakten var på 60 kr.

Og til et spill til 400 kr, som sagt, da blir ikke portoen dyr. Og er ikke minimusbeløpet før ting skal fortolles økt til, i hvert fall, godt over 400 kr når det kommer til dataspill og slikt?

Lenke til kommentar

Hakke satt meg inn i det, men slepper du ikke toll om du betaler med kredittkort..?

Ellers kommer toll i tillegg om varen koster mer enn 200kr

Har ekstremt lave forventninger til SWG, men skal vel kjøpe det etterhvert bare for å kunne føre enda et mmospell på lista jeg har prøvd ;)

Mulig jeg er for kritisk, men galaxies mangler eller har forenkla så veldig mye som andre spell i sjangern har at hele greia høres for tamt ut. Uansett, haster ikke å få tak i det; server problemer/kræsj, lag, uventa bugs osv er ganske vanlig den første uka (om ikke første måneden) av dissa spella. De som har vært brukbare rett etter release kan man telle på ei hand

Lenke til kommentar
Uansett, haster ikke å få tak i det; server problemer/kræsj, lag, uventa bugs osv er svært vanlig den første uka (om ikke første måneden) av dissa spella. De som har vært brukbare rett etter release kan man telle på ei hand

Slik som det første Asheron's Call. Ingen stor tilhenger av spillet, selv om jeg spilte det en periode, men det var en sinnsykt myk launch.

Lenke til kommentar
noen som vet om sted som er trykt og bra å bestille spillet fra?

EBGames.com

cdromshop.com

play.com

Eller hvis du vil ha litt spenning i hverdagen... Yees.com ;)

Og dere som ska ha SWG.. Men ikke har noen guild/klan/PA å være med i.. Ta en titt under! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...