Gjest Ehmmm Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jo, det har seg sånn at en jente jeg liker veldig godt, spurte meg plutselig om jeg ville til henne om 1 uke eller noe for å passe på den nye valpen ho hadde fått. Ho sier også at familien skal bort så det er bare ho alene. Vil ho ha noe mere ut av meg? Fordi på msn føles det ut som jeg er en god venn av ho. Men av og til ser det også ut at ho er ganske intressert i meg. ble kjent med ho for circa 2 måneder sia? Jeg er 16 ho er 14;) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hun er kun keen på søksmål og penger! 5 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kanskje ho er keen på å miste jomfrudommen? 5 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er vel ikke så mange andre måter å finne ut av det på, enn å faktisk ta deg en tur til henne og så se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 14-åringer er veldig usikre mål, men du kommer ingen vei ved å ikke gjøre noe. Bare ikke sett for høye mål. Lenke til kommentar
Gjest ehmm Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Må nevne at ho er veldig moden for alderen og blir snart 15 : ) også har ho hatt samleie før 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 fy faen ass, her har du ikke noe valg. Det er bare å komme seg hjem til henne så fort så mulig! Ikke still noen dumme spørsmål om hvorfor du ble bedt til ho. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Må nevne at ho er veldig moden for alderen og blir snart 15 : ) også har ho hatt samleie før Det betyr ikke at intensjonene er gode. Men du får kjøre på og trå varsomt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 14 år og har hatt samleie? Faen er verden blitt til.... 6 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 14 år og har hatt samleie? Faen er verden blitt til.... Slenger meg på denne. Har selv ei lillesøster på 14. Blir bare kvalm av å tenkte på det. Sikker på at hun ikke vil bare bli bedre kjent? Virker som hun er ute etter vennskap, og ikke noe mere. Lenke til kommentar
Gjest ehmm Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har sagt jeg liker ho også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå