Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre? Hodestups forelsket.

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med en fyr en stund nå. Vi har like interesser, vi ler av de samme tingene og har det veldig fint når vi er med hverandre. Han var på en fest hos meg for en stund siden, og vi flørta endel. Da jeg våknet, lå han ved siden av meg og holdt rundt meg. Vi avtalte at han skulle komme ned neste dag, noe han gjorde, og jeg lå med han. Vi sender hverandre meldinger døgnet rundt.

Problemet er at han har dame. De bor sammen, og har vært sammen i tre år.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg tror (og håper) at han har tenkt å ta det litt lenger med meg, for vi har snakket litt om det, men er det lurt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er man utro én gang, så er man helt klart i stand til å være utro igjen.

Man er da like i stand til å være utro uten å ha vært det før òg, hvis ikke så hadde jo ingen vært utro. For å ikke snakke om at man er like i stand til å være trofast selv om man har vært utro før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Utro mennesker bør helst sette seg i en mørk krok å bare forsvinne, de er ikke verdt en dritt. Hvorfor? Fordi de er 100% egoister som ikke har evne til å sette seg inn i hva de egentlig utsetter den de er utro mot.

Du som synes det er greit, og til og med godtar en sånn person bør virkelig få han. Dere fortjener hverandre. Så kan dere være utro mot hverandre etterpå. Dere gjør meg begge kvalm.

Og nei, jeg er ikke i stand til å være utro. Rett og slett fordi jeg kan ikke gjøre noe som får meg til å bli kvalm av meg selv, og som får meg til å føle meg verdiløs. Jeg har trossalt noe som heter respekt for meg selv.

Men by all means, kjør på! Både du og han driter jo tydeligvis om dere kanskje ødelegger en person på veien, så lenge dere får det dere vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...