Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tungt å puste noen ganger

KattaErDau

Anbefalte innlegg

Hei. Den siste tida så har jeg merket at det er litt tungt å puste av og til. Går fint å puste ut, men det går litt tungt å puste inn. Det er oftest på kveldene dette skjer. Jeg røyker svært sjelden så det har nok ikke noe med røyking å gjøre.

Derimot har jeg ikke verdens beste kondis og er litt overvektig (BMI på 28), det kansje har noe med saken å gjøre?

Er dette normalt, eller bør jeg oppsøke lege?

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har laget en liknende tråd som deg. Bare ett spørsmål, føler du at det er en slags klump/svulst i brystet når det blir tungt å puste? Det føler jeg. Tungen min har også begynt å bli grønn og jeg så bilder på nettet at dette kunne være symptomer på munnhulekreft.

Helvete hvorfor skal jeg få kreft i en alder av 16?

Lenke til kommentar

Hei jeg har laget en liknende tråd som deg. Bare ett spørsmål, føler du at det er en slags klump/svulst i brystet når det blir tungt å puste? Det føler jeg. Tungen min har også begynt å bli grønn og jeg så bilder på nettet at dette kunne være symptomer på munnhulekreft.

Det er vanskelig å forklare, men føler det ikke som noen klump eller svulst.

At du skal få munnhulekreft i en alder av 16, det tviler jeg sterkt på. Men at jeg kan få det er en annen sak, siden jeg snuser 1 boks løs snus eller mer om dagen og er en del år eldre enn 16.

Kansje lurt at vi begge går til lege?

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å forklare, men føler det ikke som noen klump eller svulst.

At du skal få munnhulekreft i en alder av 16, det tviler jeg sterkt på. Men at jeg kan få det er en annen sak, siden jeg snuser 1 boks løs snus eller mer om dagen og er en del år eldre enn 16.

Kansje lurt at vi begge går til lege?

Ja jeg føler at jeg må en tur til legen for å få sjekket dette her. I begynnelsen så brydde jeg meg ikke noe om det, men nå i det siste har det bare blitt verre og verre. Føler at det er ett eller annet som blokkerer luftrørene. Får veldig vondt spesielt når jeg skal ta et skikkelig pustedrag, får du det også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...