Gå til innhold

Windows 7 ingen safe mode eller noe

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lastet ned de nyeste driverne (ati) til mitt hd skjermkort fra xfx, innstalasjonen gikk fint, etter at jeg motte rebote for jeg bestandig blo skjerm hele tiden, stod noe med at atikmdag.sys er grunnen trur jeg.

Men jeg for ikke opp noe som helst med safe mode, F8 for jeg bare velge boot device med, men ingen alternativer, so blo skjerm, provde F5 men for bare opp o velge os og minnetest som jeg har provd.

Jeg ikke noe avbildeoppretting eller systemoppretting heller, trudde den var po, men ikke :cry:

Eneste moten o fikse det po mo vere og komme meg inn i safe mode og avinnstalere hele ati sin crap :mad:

Siden jeg ikke for os opp kan jeg heller ikke forandre msconfig som foreslott po nett.

Bruker asus express gate som er po hovedkortet no, so blir nokk litt rar tekst, eneste jeg har, lol.

Noen forslag... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd F10? eller 12?

Evt. en stor hammer.

Stor hammer hadde vært tingen, hehe...

Virket med F9,så trykke F8 der inne for avanserte innstillinger, men fekk ikke avinstalert dem pga av windows med sin blah bla blah, men fekk driverne rullet tilbake fra idag til 06.04.2010, får ta å lage et gjennoppretningspunkt å finne noe nyere drivere, men ikke de nyeste, hehe...

Tongvindt måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

skal virke med å trykke F8, men om du har USB tastatur, så kan det være problem. Med et PS2 tastatur så er du garantert at det virker. Jeg bruker å trykke F8 flere ganger etter at BIOS har startet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...