Maefteda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Hvor mange fra Chelseas akademi har slått til i PL? Terry er vel den eneste, og han var ikke bare fostret fram av Chelsea. Dere får bare fortsette å ikke kjøpe nytt og bare ta opp halvbra squadplayers fra reservelaget, for da forsvinner dere fort fra toppen. Endret 28. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Maefteda: Jeg synes synd på West Ham, hadde alle talentene som har spilt for klubben hadde laget vært i toppen av Premier League akkurat nå. GARANTERT! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Hehe, sant nok, men økonomien står ikke i stil med akademiet. Jeg kan hvertfall med hånden på hjertet si at klubben min skaper masse habile PL-spillere. Frank Lampard Joe Cole Jermain Defoe Rio Ferdinand Michael Carrick Glen Johnson Alle har vært innom landslaget i det siste. I tillegg er det flere som Ridgewell, Richardson(delt med Man Utd) og Anton Ferdinand blant annet. Edit: Konchesky, Zamora... Endret 28. november 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg er villig til å satse ganske mye på at Ashley Cole ikke holder koken i en alder av 34-35 år. Jeg aner ingenting om akademiet til Chelsea, det er sikkert helt ok. Dog er det vanskelig å ha et bra akademi i London, da det er så mange klubber om beinet, eller kanskje beina.. Chelsea har i løpet av de siste årene satset enorme summer på treningsfasiliteter, trenere og ikke minst speiding av unge talenter. Å bygge opp et akademi på linje med f.eks Ajax er ikke noe som kan gjøres i en håndvending. Resultatet av de siste års satsing er noe vi først kommer til å se i årene som kommer, ikke nå/årene som var. McEachran, Van Aanholt, Kakuta og Bruma er den første generasjonen som har tatt turen innom det nye akademiet. Selvsagt kommer Chelsea til å supplere med stjernespillere, poenget er i hvilken grad. Uten at jeg vet noe veldig detaljert om økonomien i Chelsea, så ville jeg tro at klubben uten Roman går i et dundrende underskudd. Relativt lave kommersielle inntekter, relativt liten stadion kombinert med høye spillerlønninger og overgangssummer tatt i betraktning. Hadde det vært et krav om balansert økonomi i PL, så tviler jeg på at Chelsea kunne fortsatt dagens satsing. Så og si samtlige klubber i Premier League drives med underskudd. Heldigvis for Chelsea så stiller Roman opp med økonomisk garanti. Dersom han forsvinner så vil nok det måtte gjøres endringer, men allerede nå så har Chelsea et langt bedre økonomisk utgangspunkt grunnet at det er en av få klubber som er gjeldsløse. Jeg for min del foretrekker dagens innkjøpspolitikk fremfor Chelsea anno 2005-2006, da de kjøpte som verst. Edit: Og hvem som ikke henter stjernespillere i ny og ne? Jeg tør påstå Manchester United, og allikevel er de i toppen år etter år. Tja, gårsdagens femmålsskårer var vel ikke akkurat direkte billig. Men, du skal ha rett i at Manchester United ikke har vært den mest aktive klubben de siste to årene (noe flere av klubbens tilhengere har irritert seg over). Arsenal, Chelsea og Manchester United har vært rolige de siste årene sammenlignet med lag som Manchester City, Barcelona og ikke minst Real Madrid. Hvor mange fra Chelseas akademi har slått til i PL? Terry er vel den eneste, og han var ikke bare fostret fram av Chelsea. Dere får bare fortsette å ikke kjøpe nytt og bare ta opp halvbra squadplayers fra reservelaget, for da forsvinner dere fort fra toppen. Som nevnt over så tar det tid å bygge opp et akademi i verdensklasse. I årene som kommer så er jeg sikker på at vi vil få se at Chelsea stiller med langt flere "home grown" spillere enn det som er tilfellet i dag. Endret 28. november 2010 av LarsP Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edit: Og hvem som ikke henter stjernespillere i ny og ne? Jeg tør påstå Manchester United, og allikevel er de i toppen år etter år. Jeg er enig i hele posten din fram til dette. Selvom ikke Man U har vært det mest aktive laget på transfer markedet så er det for meg ingen tvil om at de gjør akkurat dette: henter stjernespillere en gang iblant. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Unødvendig Endret 28. november 2010 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fabio Borini, Daniel Sturridge, Josh McEachran, PvA & Gael Kakuta Borini vil hjem til Italia. Sturridge vil mye, men evner lite. Kakuta kommer til å bli god i annen liga enn Premier League. McEachran og Patrick Van Aanholt er derimot meget lovende og er spillere som Chelsea kan få mye glede av i årene som kommer. Det eneste problemet jeg har med Van Aanholt er at han står bak Ashley Cole i køen, noe som gjør at han høyst trolig ikke kommer til å få tilstrekkelig med spilletid. Sturridge var da STOR i siste CL-hjemmekamp. Var mot Zilina, da, så ikke så veldig vanskelig, men han spilte veldig bra. Han, PvA og keeperen til Zilina var vel banens beste. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Enkeltkamper betyr ingenting. I går hadde han muligheten til å avgjøre kampen til fordel Chelsea, men avslutningen(e) ble for dårlig. Det er ikke akkurat sånn at jeg har gitt han opp, men jeg stiller meg tvilende til at han kommer til å bli en fremtidig stjernespiller. Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hehe, sant nok, men økonomien står ikke i stil med akademiet. Jeg kan hvertfall med hånden på hjertet si at klubben min skaper masse habile PL-spillere. Frank Lampard Joe Cole Jermain Defoe Rio Ferdinand Michael Carrick Glen Johnson Alle har vært innom landslaget i det siste. I tillegg er det flere som Ridgewell, Richardson(delt med Man Utd) og Anton Ferdinand blant annet. Edit: Konchesky, Zamora... Lampard har da aldri vært i Utd? PS. West Ham hadde ikke vært der de er nå uten Playmaker og målscorer Parker og C. Cole, fra Chelsea. Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nevner noen få stjerner for fremtiden Chelsea har. Cech. 28 år. Keepere holder jo på 10 år lenger enn utespiller. Dvs. 18 år i ''vanlig'' alder. Mancienne - Viser at han holder PL-nivå og er en veldig anvenelig spiller. Bruma - Nye Terry, allerdet etablert på Nederlands A-lag. van Aanholdt - nye A. Cole i opp og ned langst kantene, men bedre rykk, bedre skudd, og bedre innlegg. VVB. Joshua Mark McEachran - Alt til felles med Lampard utenom Fysikken og Erfaringen, 10-årene yngre. Chelsea har ingen spisstalenter. En spiss i Sturridge (høres ut som ett virus; Y-O-U Bzz HA-V-E Bzz GO-T A Bzz St-UR-RI-DGE) som virker bare som han har høyrebenet til å stå på. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hehe, sant nok, men økonomien står ikke i stil med akademiet. Jeg kan hvertfall med hånden på hjertet si at klubben min skaper masse habile PL-spillere. Frank Lampard Joe Cole Jermain Defoe Rio Ferdinand Michael Carrick Glen Johnson Alle har vært innom landslaget i det siste. I tillegg er det flere som Ridgewell, Richardson(delt med Man Utd) og Anton Ferdinand blant annet. Edit: Konchesky, Zamora... Lampard har da aldri vært i Utd? PS. West Ham hadde ikke vært der de er nå uten Playmaker og målscorer Parker og C. Cole, fra Chelsea. West Ham United er moderklubben til Frank Lampard, der han spilte under sin onkel Harry. Faren hans er også en tidligere West Ham spiller, det er bare du som ikke kan nok fotball. Den eneste som er 100% Chelsea er John Terry 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Lampard har da aldri vært i Utd? 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 BTW, Scott Parker er langt ifra en Chelseagutt han heller. Ble årets unge spiller da han spilte for Charlton, og kom til West Ham i en overgang fra Newcastle. Så dobbelfail! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Som om det er noen overraskelse at Wendelinho kommer med dumme utspill... Hvor mange brukere har han nå? 5? 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bruma - Nye Terry, allerdet etablert på Nederlands A-lag. Du tenker på spilleren med hele 1 landskamp for Nederland? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Etablert, vettu. Bruma har blitt storkar. Han har blitt stjerne! Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bruma er fast på Nederlands A-lag, ikke startoppstilling. Jeg vet alt om Fotballfamilien til Lampard. Men det er feil det du sier at han har vært i Utd. Scott Parker og C. Cole har spilt for Chelsea. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor fucked up beyond miserabelt liv er det mulig å ha? 4 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bruma er fast på Nederlands A-lag, ikke startoppstilling. Jeg vet alt om Fotballfamilien til Lampard. Men det er feil det du sier at han har vært i Utd. Scott Parker og C. Cole har spilt for Chelsea. Nei... Virker ikke sånn, når familien har 100% West Ham-blod i seg. Ja, men de kan ikke takke Chelsea for at karrierene deres har gått så bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Skal ikke si noe på at super-Frank har West Ham-blod i årene, men han har da minst like mye å takke Chelsea for som han har å takke West Ham for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå