Gå til innhold

Hot shots: PLs største talenter


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parker var der en sesong, og fikk ikke spille, som 90% av alle de Roman har fundet. Carlton Cole var ikke noe særlig i Chelsea heller, og kunne utviklet seg bedre ett annet sted.

 

Vil heller si at Chelsea har hindret disse to, framfor å utvikle dem til storspillere.

 

15 kamper for Parker. Fikk ikke spille? Han fikk ett mål til-og-med.

 

C. Cole var der i 5 år...

Lenke til kommentar

Andy Carroll såklart.

Nile Ranger.

Dan Gosling.

Tim Krul.

Tamás Kádár.

Haris Vučkić.

Frasier Forster

 

Dette er talenter jeg tror slår igjennom. Carroll kjenner vel alle til nå, Nile Ranger kjenner nok Liverpool-fansen til, en fyr som har potensiale til å bli bedre enn Carroll faktisk, Gosling har jeg ikke sett noe særlig til, men vet om Evertonfans som ble jævla sure når han signerte for Newcastle. Tim Krul har tatt over buret etter at Harper ble skadet, og har gjort en grei jobb. Mangler rutinen, noe som gjorde utslag i en fatal tabbe mot City, men det har han nok lært masse av. Kádár har imponert når jeg har sett ham, og Vučkić har blant annet Real Madrid vist interesse for. Håper bare han kan få flere sjanser for førstelaget snart. Vi har også Frasier Forster, som er på utlån hos Celtic og vokter buret på fast basis, og gjør det også veldig bra.

Lenke til kommentar

De tre nederste har vel ikke debutert i PL, uten å spille i PL kan man ikke være et av PLs største talenter i mine øyne. Jeg kan nevne flere fra akademiet/reservene jeg har tro på, men de er likevel ikke blant PLs største talenter. Tim Krul og Carroll kan jeg være enig i. Ranger har jeg også tro på.

Lenke til kommentar

Det er sant det. Kádár så jeg endel i championship og cup, Vučkić har jeg ikke fått sett veldig mye av da han kun har to kamper i championship og to i ligacupen, men er en veldig spennende spiller. Forster har jeg aldri sett spille faktisk, men keepertrenere hos Newcastle har rangert han som det største talentet, samt det at han får stå i mål for Celtic gir ham erfaring jeg håper vil være gull verdt for Newcastle.

 

Har masse spennende spillere som jeg har trua på at kan spille seg inn på laget iløpet av noen sesonger, men hvem vet hva som skjer. Forferdelig mange spillere som er store talenter men ikke mer. Carroll har bevist i to sesonger nå at han kan bli stor, Ranger har det meste bortsett fra erfaring, og det må han jo få spille på seg.

Lenke til kommentar

Andy Carroll såklart.

Nile Ranger.

Dan Gosling.

Tim Krul.

Tamás Kádár.

Haris Vučkić.

Frasier Forster

 

Dette er talenter jeg tror slår igjennom. Carroll kjenner vel alle til nå, Nile Ranger kjenner nok Liverpool-fansen til, en fyr som har potensiale til å bli bedre enn Carroll faktisk, Gosling har jeg ikke sett noe særlig til, men vet om Evertonfans som ble jævla sure når han signerte for Newcastle. Tim Krul har tatt over buret etter at Harper ble skadet, og har gjort en grei jobb. Mangler rutinen, noe som gjorde utslag i en fatal tabbe mot City, men det har han nok lært masse av. Kádár har imponert når jeg har sett ham, og Vučkić har blant annet Real Madrid vist interesse for. Håper bare han kan få flere sjanser for førstelaget snart. Vi har også Frasier Forster, som er på utlån hos Celtic og vokter buret på fast basis, og gjør det også veldig bra.

 

Dan Gosling og Ranger er nok de jeg har best sansen for.

 

Men han Frasier Forster, hadde han tatt fast plass i buret til Celtic hvis Boruc ikke hadde blitt solgt til Fiorentina?

 

OFF-Topix: Hvor spiller da Sebastien Frey, nå, da?

 

Uansett så har jeg utrolig stor sans for Patrick van Aanholdt i Chelsea.

- Cole, i spillestil (mere offansiv enn vingen).

- Bedre skudd enn de fleste forsvarspillerne i Chelsea, bak Alex, såklart.

- Ett ganske bra rykk og gode innlegg.

- Han bidrar også mere defansivt.

- Og til slutt håper jeg for han, som nå ikke er så ''ung'' lenger (21?) at han får starte mot Bolton Wanderers i dag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Desverre er det mye slik, ja. Kjøper vi Kaka til sommeren istedet for å gi denne karen tilitt blir jeg oppgitt.

 

Nevner noen få stjerner for fremtiden Chelsea har.

 

Cech. 28 år. Keepere holder jo på 10 år lenger enn utespiller. Dvs. 18 år i ''vanlig'' alder.

Mancienne - Viser at han holder PL-nivå og er en veldig anvenelig spiller.

Bruma - Nye Terry, allerdet etablert på Nederlands A-lag.

van Aanholdt - nye A. Cole i opp og ned langst kantene, men bedre rykk, bedre skudd, og bedre innlegg. VVB.

Joshua Mark McEachran - Alt til felles med Lampard utenom Fysikken og Erfaringen, 10-årene yngre.

Chelsea har ingen spisstalenter. En spiss i Sturridge (høres ut som ett virus; Y-O-U Bzz HA-V-E Bzz GO-T A Bzz St-UR-RI-DGE) som virker bare som han har høyrebenet til å stå på.

 

+ Kakuta og Bertrand

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Problemet til Chelsea er det samme som fikk klubben opp fra midten av tabellen og inn de stores selskap; Roman Abramovich.

 

Som en følge av hans triggerhappy ansettelsesprosess av managere, så har det vært praktisk talt umulig å få frem noen unge spillere grunnet krav på umiddelbar suksess. Jeg forstår de foregående managere og deres valg, men jeg er ikke glad for at klubben ikke har vært flinkere. På mange måter så har Abramovich gjort seg og klubben en bjørnetjeneste, da det å konstant kjøpe stjerner på hellutvilsomt er dårlig business på lang sikt.

 

Dette er kanskje den aller største grunnen til at jeg håper at Ancelotti ikke får fyken. Dersom unggutta skal ha en fair sjanse, så må manageren få et par sesonger på seg til å forme laget og utvikle spillerne i sine respektive roller. Ancelotti har tidligere vist at han faktisk kan satse på ungdom, la oss bare håpe at Roman gir han sjansen.

 

Dersom noen skulle betvile det faktumet at dette faktisk er noe som Chelsea-fans bryr seg, så anbefaler jeg de å høre på den reaksjonen McEachran får når nr. 46 kommer opp på lystavla til 4. dommeren.

 

Dersom jeg skulle komme med mine enkle vurderinger av unggutta til Chelsea, så er det kun tre spillere som slår meg som fremtidige førstelagsspillere;

- Josh McEachran: Superlativene strekker ikke til. Han er sammen med Jack Wilshere fremtiden på den engelske midtbanen og den perfekte arvtageren til Frank Lampard. Han kommer nok aldri til å skåre like mange mål som Frank (det er nok lenge til en midtbanespiller slår rekorden til Frank - 132 mål i Premier League er intet mindre enn enormt), men han kan fort ende opp med rekorden for flest målgivende pasninger i karrieren. Den gutten utviser nemlig et fotballhode som går utenpå de fleste trettiåringer.

 

- Patrick Van Aanholt: Et fyrverkeri fremover på banen, utestet og hazardiøs bakover. Mange sier at han minner om Ashley Cole, men jeg synes nederlenderen ligner langt mer på enn viss waliser på Tottenham. Spørsmålet er bare om Patrick, eller PvA som han kalles, kommer til å fortsette som back eller blir flyttet opp på vingen senere i karrieren. Han er for øyeblikket på utlån til Leicester City, noe som kan vise seg til å være den katalysatoren han trenger for å ta steget opp til jevnelige opptredener på A-laget. Jeg sier i alle fall "ja, takk" til litt konkurranse på venstrebacken. Ashley Cole begynner å bli uspiselig, selv for meg.

 

- Daniel Sturridge: Vanskelig å si noe definitivt om Daniel da han er utrolig varierende i prestasjonene. Det eneste som er sikkert er at gutten faktisk kan skåre mål. Låneoppholdet i Bolton avgjør om han kommer til å ha noen fremtid i Chelsea eller ikke. Jeg er tvilende, men lar den komme Sturridge til gode, da jeg har lyst på en god Engelsk angriper i startelleveren igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...