Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

"det ene bildet". Hvilket bilde? En av de fire du postet?

 

Dette bildet ser jo helt jævlig ut.

post-217402-1280147841,9015_thumb.jpg

 

Dette bildet er ikke topic engang da det ikke er Megan Fox engang.

post-217402-1280146191,5857_thumb.jpg

Gjett hva, dette er manipulert også.

 

Bevis at det er manipulert! og at ikke Megan Fox har glemt å barbere seg for skjegg siden hun kan være mann.

 

Hvor er grunnlaget for deres kildekritikk? trenger beviser på dette.

Da var jeg ute av diskusjonen, GLHF til dere som fortsetter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bevis at det er manipulert!

Midt mellom mars og Jorda er det en tekanne som går i bane rundt sola. Den er for liten til at vi kan observere den visuelt med våre instrumenter og har for liten masse til at vi kan beregne dens påvirkning på andre himmellegemer.

Bevis at jeg tar feil

 

 

 

Forøvrig: Her er bevis på at det er manipulert: http://www.tineye.com/search/3da6d3dde227721fd6e29d2ca767ed3f9e9c32c6/

Lenke til kommentar

Bevis at det er manipulert! og at ikke Megan Fox har glemt å barbere seg for skjegg siden hun kan være mann.

Vet du hva som skjer med folk som tar en fullstendig kjønnsoperasjon? De blir faktisk det kjønnet de ønsker å være. Hvis en mann blir til en kvinne, så slutter de å få en mannlig hårvekst. Derfor er det bildet manipulert, da en mann-til-kvinne-behandling ville stoppet henne fra å få et slikt skjegg.

Lenke til kommentar

Det henger definitivt et par maskuline trekk over dama, men fulkomment mannfolk? Tja...

Det henger maskuline trekk over alle damer, i en eller annen grad. På lik linje, henger det feminine trekk over alle menn, i en eller annen grad.

 

Det regner jeg med er inneforstått.

 

Det vi snakker om her er et mer eller mindre større grad av avvik fra normen. Det vanker jo uten tvil usedvanlige maskuline trekk over dette kvinnemennesket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bevis at det er manipulert!

Midt mellom mars og Jorda er det en tekanne som går i bane rundt sola. Den er for liten til at vi kan observere den visuelt med våre instrumenter og har for liten masse til at vi kan beregne dens påvirkning på andre himmellegemer.

Bevis at jeg tar feil

 

 

 

Forøvrig: Her er bevis på at det er manipulert: http://www.tineye.com/search/3da6d3dde227721fd6e29d2ca767ed3f9e9c32c6/

 

Før jeg skal bevise at den bestemora di er der ute i verdensrommet så trenger jeg et grunnlag for det som for eksempel snever av bevis som er dokumentert av en romfartsorganisasjon som har det som en konspirasjonsteori.

 

Nå må dere for pokker slutte å ha en generaliserende mening om alt som liksom skal gjelde for alle.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Før jeg skal bevise at den bestemora di er der ute i verdensrommet så trenger jeg et grunnlag for det som for eksempel snever av bevis som er dokumentert av en romfartsorganisasjon som har det som en konspirasjonsteori.

Du bommer på poenget mitt. Les wikipedia-siden jeg lenket til. Og ta en kikk på TinEye-søket jeg la ved. Det siste beviser hvertfall at det finnes flere versjoner av bildet og at den beste kvaliteten er det uten skjegg. Noe som indikerer sterkt (om ikke direkte beviser) at din versjon er den falske.
Lenke til kommentar

Disse bildene ble funnet etter utbredt automatisk søk på Internett.

 

Megan Fox 1 har skjegg.

 

Megan Fox 2 har mannlig hake.

 

Megan Fox 3 kort hår gjerne litt mannlig form.

 

Megan fox 4 har mannlige tomler.

 

 

Den derren boss videoen der ment for barn gidder ikke jeg å se.

Vi (Tricell) skjønner det at dere vil ikke la meg få redigere deres syn på idolet deres.

1: Dette er manipulert.

 

2: Hva mener du med mannlig?

 

3: Hva er mannlig form, og hva har hårfrisyren med saken å gjøre?

 

4: Hva gjør tommelen mannlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell, hva med min kommentar ang. kjønnsoperasjoner? :p

 

Da har jeg gjenoppstått etter en teknisk feil på siden.

 

Når man foretar en kjønns operasjon fra mann til kvinne så blir man aldri helt 100% kvinne, pga det er gamle maskuline spor igjen på kroppen som for eksempel hår røtter på haken for skjegg, hårvekst, kroppsform osv.

 

Jeg tror dessverre ikke på det du mener om skjønnskifte at man kan bli 100% motsatt skjønn.

Det vil alltid være spor igjen fra det gamle skjønnet. Og man kan gjerne kalle slike mennesker for mannekvinne.

Lenke til kommentar

Spar meg alle mine Megan Fox bilder var ekte og vi kunne fint identifisere Megan Fox der. Men derimot ditt bilde av Megan Fox i 5års alderen er det å tvile på pga verifiseringen.

 

Du er flink... vil du ha medalje? vi ser da for pokker at det er ingen samsvar på ditt bilde av Megan Fox.

Det du skriver her stemmer ikke. Bilde 1 er manipulert, og det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Disse bildene ble funnet etter utbredt automatisk søk på Internett.

 

Megan Fox 1 har skjegg.

 

Megan Fox 2 har mannlig hake.

 

Megan Fox 3 kort hår gjerne litt mannlig form.

 

Megan fox 4 har mannlige tomler.

 

 

Den derren boss videoen der ment for barn gidder ikke jeg å se.

Vi (Tricell) skjønner det at dere vil ikke la meg få redigere deres syn på idolet deres.

1: Dette er manipulert.

 

2: Hva mener du med mannlig?

 

3: Hva er mannlig form, og hva har hårfrisyren med saken å gjøre?

 

4: Hva gjør tommelen mannlig?

 

Vi har gått igjennom bildene for lenge siden og jeg vil ikke gi en reprise på det. For noen av de bildene så var det kommentarer til bildene og da skrev folk hva de reagerte på, slik som jeg nevnte.

 

Hvis du zoomer inn med nettleseren så kan du se ru heten og hår sekkene for skjegg fremdeles. For Google Chrome nettleser hold inne CTRL så trykk + for å zoome inn og - for å zoome ut.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

"det ene bildet". Hvilket bilde? En av de fire du postet?

 

Dette bildet ser jo helt jævlig ut.

post-217402-1280147841,9015_thumb.jpg

 

Dette bildet er ikke topic engang da det ikke er Megan Fox engang.

post-217402-1280146191,5857_thumb.jpg

Gjett hva, dette er manipulert også.

 

Bevis at det er manipulert! og at ikke Megan Fox har glemt å barbere seg for skjegg siden hun kan være mann.

 

Hvor er grunnlaget for deres kildekritikk? trenger beviser på dette.

Hvorfor skulle hun glemme å barbere seg for en fotografering, som dette bildet er fra? Originalbildet fra fotograferingen viser ikke no skjegg. Vi vet derfor at det er manipulert. At bildet i tillegg stammer fra en satirisk artikkel sier egentlig alt vi trenger å vite. Hvorfor fortsetter du å bruke den satiriske artikkelen som kilde?

 

Jeg kan heller ikke se at du har svart på hva som helt konkret er mannlig ved bildene du la ut.

Lenke til kommentar

Vi har gått igjennom bildene for lenge siden og jeg vil ikke gi en reprise på det. For noen av de bildene så var det kommentarer til bildene og da skrev folk hva de reagerte på, slik som jeg nevnte.

Reprise? Du har jo ikke svart på bevisene på at første er beviselig manipulert. Du bare vrir deg rundt spørsmålet ved å snakke snikksnakk i stedet. Hva er ditt svar på TinEye-søket mitt og de andre versjonene i høyere kvalitet uten skjegg?

Hvis ikke du kan komme med et fornuftig svar på det så kan du like gjerne trekke deg fra hele diskusjonen og innrømme at du har bæsjet på den figurative leggen.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ok jeg innrømmer at det er noe "gale" med bilde nr 1. Men det var bare ET BILDE! Det er fremdeles flere bilder igjen med maskuline trekk som ikke tilhører en kvinne!

Jeg sjekket det derren som du sendte isted.

 

Edit: fjernet tekst som skulle slettes angående problem.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Ok jeg innrømmer at det er noe "gale" med bilde nr 1. Men det var bare ET BILDE! Det er fremdeles flere bilder igjen med maskuline trekk som ikke tilhører en kvinne!

Jeg sjekket det derren som du sendte isted.

Hvilke maskuline trekk som ikke tilhører en kvinne er det du snakker om, helt konkret?

 

Mener du at f.eks. Siv Jensen eller Erna Solberg er mer kvinnelige/feminine enn Megan Fox? Hva med Hillary Clinton?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...