Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikkje kva som undrar meg mest, at folk i det heile tatt kjem på sånt som dette, eller at det kan diskuterast over 220+ innlegg.

 

Like lite grunnlag i denne diskusjonen som Gaga-diskusjonen.

 

Eg ser på Megan Fox med god samvittighet. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dere klarer vist ikke å vente til Administrator har løst det problemet. Så da må jeg koble meg inn.

 

A) Jeg har aldeles ikke publisert det bildet som er vist i innlegg nr 225.

 

B) Hva i pokker er vitsen med å publisere videoer om Megan Fox ETTER operasjonen i innlegg nr 222.

 

C) I innlegg nr 224 så vises det en mann på bildet, pointet er ikke å sammenlikne kvinnlige Megan Fox med dagens menn.

 

D) Det var en sau som prøvde å si at det var grammatikk feil i undersøkelsen. Det er det aldeles ikke da vi må gå utifra DAGENS kjønn og ikke før tidens kjønn.

 

E) Det var noen som viste meg bilder av Megan Fox da hun var rundt i 5 årene, dette kan derimot være falsk da Megan Fox har en store søster.

 

F) Jeg venter fremdeles på de bildene som en bruker lovde meg på side 10!

Lenke til kommentar

A) Ingen sa det var du som fant det. Det var bare et bilde som viste at ikke alt er sant.

 

B) For å vise at det er nettopp det hun ikke har tatt?

 

C) Var ikke pointet med en av dine tidligere bilder å vise Megan Fox' mannlige former?

 

D) Det er feil. Det skal stå "jeg tror hun VAR en gutt". Som du selv sier, hun er jente nå.

 

E) "dette kan derimot være falsk". Det er mye som kan være falskt. Sånn som WeeklyWorldNews.

 

F) Nå er jo det ingen som får sett postene på side 10...

 

Korleis klarer du det med 31 innlegg i ein tråd som diskuterer ho?

 

Refererte du til meg?

Leser for det meste tråden på jobb. Det betyr at jeg scroller veldig fort forbi lettkledde damebilder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg må dessverre be om kilder på at dere/verden anser WeeklyWorldNews som en useriøs side!

Ellers vil jeg automatisk tolke det som om at det er deres PERSONLIGE mening om den siden noe som er irrelevant for meg for jeg vil avduke sannheten. Og sidens troverdighet forblir den samme (høy).

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Weekly World News - Wikipedia

 

WWN never publicly questioned the accuracy of its own stories until 2004, when the paper began stating that "the reader should suspend disbelief for the sake of enjoyment".

 

Den artikkelen der på Wikipedia redigerte min bestemor for 10 minutter siden! hvem som helst kan redigere en artikkel på Wikipedia til fordel for subjektiv synsvinkel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...