Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Vent nå litt dette er ikke over! Husk at de bildene er ETTER operasjonen og hun kan ha vært nybarbert. Det går an å lage kunstige kvinnebryst med implantater.

 

Noen av Megan Fox maskuline trekk som ikke tilhører en kvinne:

- skjegg på haken

- ru heten på haken

- mannlig tommel

- litt mannlig form på ansiktet på visse bilder

- mannlig personlighet

- bifili*, hun liker opprinnelig kvinner (tilhører ikke kategorien).

 

Ifølge undersøkelsen så tror 15% på at Megan Fox er mann.

 

Det er altså 150 millioner istedenfor 100 millioner mennesker som tror på dette. Refererte til eksemplet i innlegg nr 49.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Husk å utføre disse trinnene:

 

+ Svare på undersøkelsen

 

+ Lese alle innleggene

 

+ Gi en saklig kommentar

 

+ Gi en vurdering på emnet

Lenke til kommentar

Mannlig tommel? Hvordan ser en mannlig og en kvinnelig tommel ut?

Skjegg på haken har vi akkurat blitt enig om at hun ikke har. Du innrømmet jo selv at det bildet var fake.

Forøvrig så har jeg sett mange kvinner med antydning til skjeggvekst. Min egen mor bl.a. Det i seg selv er intet bevis. Med mindre det er noe mora mi ikke har fortalt meg selvsagt.

Bifili er som sagt ikke noen indikasjon på at hun er mann. Snarere tvert i mot. De fleste undersøkelser har konkludert med at bifili er vanligere hos kvinner enn hos menn.

Ruhet? Eh... Har du bare sett kvinner som har navn som slutter på .jpg? Hvis du hadde levd i den virkelige verden så hadde du sett at hun ikke har spesielt ru hud.

Hva vil mannlig personlighet si forresten?

Lenke til kommentar

Ifølge undersøkelsen så tror 15% på at Megan Fox er mann.

 

Det er altså 150 millioner istedenfor 100 millioner mennesker som tror på dette. Refererte til eksemplet i innlegg nr 49.

Snakker du om denne udnersøkelsen? I så fall er tallene dine feil

1. Jeg tror hun er jente (44 stemmer [50.00%])

 

Prosent av avstemningen: 50.00%

2. Jeg tror hun er gutt (3 stemmer [3.41%])

 

Prosent av avstemningen: 3.41%

3. Megan Fox er en transvestitt (7 stemmer [7.95%])

 

Prosent av avstemningen: 7.95%

4. Simpel konspirasjons teori (31 stemmer [35.23%])

 

Prosent av avstemningen: 35.23%

5. Usikker på kjønn (3 stemmer [3.41%])

 

Prosent av avstemningen: 3.41%

3,41+7,95=11,36%

Og det er ikke direkte overførbart til menneskeheten eller noe. Vi snakker om 10 enkeltpersoner som har vært inne og stemt uten at vi vet motivene deres. Du aner ikek hvor mange ganger jeg har køddestemt på slike poller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hennes personlighet var litt unik i forholdt til de jevn aldrende, hun ble ikke likt da hun var ungdom pga hun var bestemt.

 

Hun har et rykte for å være en skitten hore da hun kom med en uttalelse at hun elsker sex noe som kvinner mislikte sterkt.

 

Og hun oppfører seg litt som en mann hvor hun kun vil ha menn i 30 årene som har "erfaring og noe givende" osv.

 

Vi er blitt enige om at bile nr 1 er det noe gale med, men det var KUN 1 BILDE.

 

Angående den tommelen så er den for stor til å være en kvinne tommel og den er litt grov som en arbeids tommel til en håndverker.

 

Ifølge undersøkelsen så tror 15% på at Megan Fox er mann.

 

Det er altså 150 millioner istedenfor 100 millioner mennesker som tror på dette. Refererte til eksemplet i innlegg nr 49.

Snakker du om denne udnersøkelsen? I så fall er tallene dine feil

1. Jeg tror hun er jente (44 stemmer [50.00%])

 

Prosent av avstemningen: 50.00%

2. Jeg tror hun er gutt (3 stemmer [3.41%])

 

Prosent av avstemningen: 3.41%

3. Megan Fox er en transvestitt (7 stemmer [7.95%])

 

Prosent av avstemningen: 7.95%

4. Simpel konspirasjons teori (31 stemmer [35.23%])

 

Prosent av avstemningen: 35.23%

5. Usikker på kjønn (3 stemmer [3.41%])

 

Prosent av avstemningen: 3.41%

3,41+7,95=11,36%

Og det er ikke direkte overførbart til menneskeheten eller noe. Vi snakker om 10 enkeltpersoner som har vært inne og stemt uten at vi vet motivene deres. Du aner ikek hvor mange ganger jeg har køddestemt på slike poller.

 

Tallene mine er feil pga flere har nå stemt imot.

 

Det er ikke min feil at du ikke klarer å opptre profesjonelt og objektivt nå du gir en besvarelse på en undersøkelse!

 

Jeg tror hun er gutt 3,41%

Megan Fox er en transvestitt 7,94%

Usikker på skjønn 3,41%

SUM = 14,77%

 

Dette er folk som tror hun er alt annet enn jente.

 

Klokken 16:07 26/7-2010

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skal jeg ta bilde av haken min slik at du kab se hvor ru den er? Jeg er jente, forresten. Født som det og. Skjeggveksthypotesen er ikke i tråd med logikken din ellers. Som du sa, hun er skamrik. Hun kunne fått laserbehandlet hårsekkene og fjernet dem.

 

Ja takk! ta bilde av deg selv med mobilen og last dem opp til forumet Takk på forhånd!!!

 

Det skal eg se med mine egne øyne, husk det er forbudt å barbere seg før bildet er tatt.

 

Ellers kan vi møte på Byterminalen i Bergen i lobbyen på kjøpesenteret dersom du vil holde bildet privat!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ang tommelen, så har hun et syndrom som kalles Brachydactyly type D.

Ang alt det andre: Jeg er jente, jeg har hår i ansiktet, noe er mørkt, noe er lyst, men jeg er jente for det. Alle mennesker har hår i ansiktet, mann som dame

 

Vips jeg hadde rett at det var noe gale med tommelen om det er en sykdom som foresaker det så trenger jeg kilde på det takk!

 

Jeg har lovet mamma å ikke møte gale konspirasjonsteoretilere mens hun er vekkreist. Tar bilde med en gang jeg kommer hjem, jeg da.

 

Jeg overvåker tråden 24/7 og vil automatisk oppdage om du begår en overtredelse om du ikke overholder det du lovet nå!

Lenke til kommentar

[quote name=Tricell' date='26. juli 2010 - 16:12'

BEVIS at Arne Treholt ikke er en ninja!!! Det finnes naturligvis ikke bilder av dette da han kan gjøre seg usynlig. Ref boken Usynlighet i strid. Jeg har linket til boka hans, og det er bevis for at han er ninja.

 

Her ser du forresten kong Olav. Han grunnla ninja troppen:

Endret av freke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

BEVIS at Arne Treholt ikke er en ninja!!! Det finnes naturligvis ikke bilder av dette da han kan gjøre seg usynlig. Ref boken Usynlighet i strid. Jeg har linket til boka hans, og det er bevis for at han er ninja.

 

Her ser du forresten kong Olav. Han grunnla ninja troppen: Videobevis

 

Vennligst hold deg til topic.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Om hun idet hele tatt var gutt når hun var 16 så må hun ha gjennomgått mange operasjoner, f,EKS. Har dere blant annet sett armene/ Hendene hennes, om dette er det dere kaller mannlig så tror jeg hjerneoperasjon kan passe deg utmerket :)

 

Sier ikke at det er umulig å operere, men som sagt, må ha gjennomgått mange operasjoner for å få det utseende hun har!

 

Lennz

 

Om hun idet hele tatt var gutt når hun var 16 så må hun ha gjennomgått mange operasjoner, f,EKS. Har dere blant annet sett armene/ Hendene hennes, om dette er det dere kaller mannlig så tror jeg hjerneoperasjon kan passe deg utmerket :)

 

Sier ikke at det er umulig å operere, men som sagt, må ha gjennomgått mange operasjoner for å få det utseende hun har!

 

Lennz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...