Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må dessverre be om kilder på at dere/verden anser WeeklyWorldNews som en useriøs side!

Ellers vil jeg automatisk tolke det som om at det er deres PERSONLIGE mening om den siden noe som er irrelevant for meg for jeg vil avduke sannheten. Og sidens troverdighet forblir den samme (høy).

http://weeklyworldnews.com/sports/19723/pope-signs-with-the-angels/

http://weeklyworldnews.com/headlines/19807/holly-madison-marries-her-ferret/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Står ingenting på wikisiden om at hun er mann.

 

Hva er det du prater om da?

 

Det jeg ville frem til er at hvem som helst kan gjøre det deren, jeg innrømmer at det var meg som vandaliserte Megan Fox sin artikkel på Wikipedia, men den er nå gjenopprettet.

 

Jeg forsøker ikke å trolle ned tråden, selv om det stuntet kunne nesten tolkes som det. Wikipedia siden er blitt gjenopprettet og ingen skade er skjedd.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er enig i at Weekly World Neews er en useriøs side og vi kan ikke lenger tro på den siden.

 

Jeg får vell si at jeg er blitt overbevist om at alle de anklagene mot Megan Fox er bare tull og tøv og de kommer bare fra tullete sider. Megan Fox får vell bare få beholde verdigheten med å være en ekte kvinne og aldeles ikke en transvestitt. Jeg er nå NEGATIV til de anklagene og tror ikke på de langer fordi vi har egentlig grunnstøttet i denne diskusjonen og avduket sannheten med høy sikkerhet for at hun er en kvinne.

 

Det var vel dette dere vil høre fra meg etter 250 innlegg!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vi kan herved si at denne diskusjonen er over.

 

Men jeg lurer på en ting hvem var det som redigerte Wikipedia artikkelen Megan Fox tilbake førstegangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...