Gå til innhold

West Ham United - The Academy of Football - Farewell Boleyn


Maefteda

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Meldes at West Ham skal la Parker gå til sesonglån denne sesongen. Det kan vel kalles en gladnyhet, at han vil komme tilbake når\om West Ham rykker opp denne sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Statement on Carlton Cole

 

The club has on Friday issued a statement with regard to Carlton Cole's situation

 

West Ham United would like to clear up media speculation regarding Carlton Cole's offer to join Stoke City.

 

Carlton has not asked for a transfer and has remained committed to the club at all times. In being given permission to talk to Stoke, the negotiations did not break down as a result of him asking for too much money. He was discussing wage parity with other key players and was well within his right to do so.

 

Further, there is no issue in terms of his reported "injury problems". An England striker, he played 43 games last season. In fact he has averaged 36 matches a year in the last four campaigns at West Ham United.

 

Carlton remains part of the West Ham United first-team squad under Sam Allardyce"

Til og med The Guardian melder om at vi er enige med Stoke om en totalpakke på £6m for Carlton Cole. Der £4,5m vil være upfront, med eventuelle 1,5 mill basert på kamper.

 

Slik går det når jeg prater om rykter i denne tråden; de går ikke i orden.

:new_woot:

 

Carlton Cole :) Gidder ikke dra til Stoke nei. Han er så lojal! Kommer til å bli knall i Championship!

 

Men det bekymrer meg nå at det går rykter om at Barrera er på vei til Zaragoza. Hadde vi beholdt han, hadde vi allerede hatt et bra nok lag til å rykke opp.

 

Green

Spence - Faye - Tomkins - Ilunga

Parker - Noble

Barrera - Nolan - Collison

Cole

 

Sier ikke nei til et utlån av Parker heller for å si det mildt. Snakkes om over £2mill pluss betaling av lønnen på 60k for et lån på 1 sesong.

Lenke til kommentar

West Ham har et sterkt lag i forhold til Championship å være, blir nok direkte opprykk om dere ikke mister særlig til spillere.

 

Hvordan nivå holder forresten Spence? Fikk ikke med meg særlig mye av West Ham sist sesong, men han er vel et ganske spennende talent?

Lenke til kommentar

Spiller for England U21. Var ønsket av blant annet Newcastle og Villa før han signerte ny kontrakt nå for et par uker siden.

 

Han var på utlån til Bristol City ifjor, og fikk masse skryt for hans spill på høyreback-posisjon, selv om han egentlig er midtstopper fra gammelt av. Kommer nok forhåpentligvis til å ta høyrebackplassen på laget vårt neste sesong. Og godt er det. En av lyspunktene ved å rykke ned er at unguttene får en mulighet til å spille seg inn.

 

James Tomkins

Winston Reid

Jordan Spence

Jordan Brown

Jack Collison

Junior Stanislas

Pablo Barrera

Blair Turgott

Freddie Sears

Zavon Hines

Dylan Tombides

Frank Nouble

 

Tror nok det er mulig å få ut en 3-4 toppspillere derfra. Jack Collison er spesielt spennende. Hadde nok vært ganske heit på markedet hadde han ikke vært skadet 1 år ifjor. Tomkins mangler litt på alt, og mest av alt selvtillit, Spence er en veldig spennende høyreback, Stanislas har ikke fått ut sitt store potensial med mange småplager, Turgott og Tombides spilte i U17 VM nå akkurat og er store talenter og så har vi selvfølgelig Pablo Barrera som storspilte i Copa America.

 

Det er nettopp dette talentarbeidet som er "The West Ham Way" som det snakkes så mye om.

Lenke til kommentar

012562981153500.jpg

Godt nok for Championship?

 

Vi spiller treningskamp mot FCK nå om 20 minutter. Vi stiller med vårt beste mulige lag, med unntak av Cole som jobber med fysikken/skade i London, Abdoulaye Faye som fikk en småskade sist treningskamp, og Pablo Barrera som ikke har vært med nok i pre-season(grunnet Gold Cup) til å bli med. Vi stiller dermed med dette laget:

 

Green

Faubert - Reid - Tomkins - Ilunga

Collison - Parker - Noble - Boa Morte

Nolan

Piquionne

 

Ikke verst det.

 

Pape Pate, Bolaños og Grindheim spiller fra start på et toppet FCK.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt, tror ikke det. Zaragoza, Wigan og flere klubber i Frankrike er interessert.

 

Nå er ikke akkurat høyreving vi er tynnest besatt på, med bra Championship-nivå i O'Neil og Faubert, krydret med talent i Stanislas, Sears og Montano. Jeg tror likevel Barrera har en stor mulighet til å bli bedre enn alle disse. Mer talent enn samtlige, kanskje utenom Montano.

 

Sistnevnte hadde assist til Freddie Sears som scoret vinnermålet 0-1 etter 88 minutter borte mot FC København. Sam Allardyce er på plass ja :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er det bare 1 liten dag igjen til West Ham sesongåpner. Alle treningskampene er ute av veien, og West Ham har imponert ganske bra spillemessig. Green, Parker og Cole er fortsatt her, og kan starte imorgen. Det blir nok bananas fram mot overgangsvinduet stenger, men også med mulighet for spillere inn.

 

Den neste spilleren inn ryktes å være John Carew. Allardyce har confirmed at vi snakker med han, og at vi har gitt han et tilbud. Ryktene sier at han har godtatt 1 år, med opsjon på 2. Det har vært noen små rykter på at han kommer til å erstatte Piquionne, som kan gå til Sunderland i en byttehandel med gode gamle Anton Ferdinand. Det hadde vært en kjempedeal i mine øyne. Er ikke stor forskjell på Carew og Piquionne(totalt ute av form). Vi trenger derimot Ferdinand defensivt, samtidig som Sunderland ikke trenger han, og ønsker litt back-up på spissplass.

 

Lovende ungutter i Cristian Montaño og Olly Lee har gått til Notts County og Dag & Red på 1 måneders lån. Sannsynligvis for å teste nivået deres, mens resten av A-stallen kommer seg inn i rytmen og vi får satt laget. Har spesielt store forhåpninger til Montaño som har imponert i pre-season. Tidligere gikk også Jordan Spence på lån til Bristol, som er litt skuffende. Hadde håpet at han startet de fleste kampene for oss. Får satse på at det er en del av avtalen for å skaffe oss Nicky Maynard fra dem. For vi trenger en kjapp bakromsspiss til å hjelpe kolossene på topp.

 

Ellers har Boa Morte blitt frigitt( :new_woot:) og vi har skaffet oss Matthew Taylor og Joey O'Brien fra Bolton. To solide spillere med PL-erfaring. Johnny Specs valgte å gå til Birmingham dessverre.

 

Green

O'Brien - Faye - Tomkins - Ilunga

Sears - Collison - Parker - Taylor

Nolan

Cole

 

Tror det skal være et ganske så godt lag i Championship. Samtidig har vi flust av gode back-ups også, men forsvaret ser fortsatt tynt ut, og kunne virkelig trengt en Anton Ferdinand bak der.

Lenke til kommentar

Er sannsynlig at vi spiller med 1 spiss, med Nolan i mellomleddet, så han må i så fall kjempe med Carlton Cole og Freddie Piquionne. Tror nok en av de forsvinner og at vi henter en ny litt lav og kjapp spiss.

 

Håper både på Carew og Cole jeg :) Piquionne kan godt selges/byttes.

Lenke til kommentar

Da er det 30 min til kampstart! Fy faen som jeg gleder meg. Laget er ute:

 

West Ham United: Green, O'Brien, Ilunga, Reid, Tomkins, Noble, Parker, Nolan, Sears, Taylor, Piquionne

Subs: Boffin, Faye, Collison, Barrera and Cole

 

Forventet etter at jeg hørte at Piquionne skulle starte igår. Den benken er det utrolig stor klasse over. Flere som kan komme inn og avgjøre.

 

Trenger litt positive fotballresultater nå. Skal følge opp denne kampen med Vålerenga-Sogndal.

Lenke til kommentar

Vi skaper nok til å vinne kampen, 9 skudd på mål, smultring i protokollen. Så gjør Ilunga en håpløs klarering på overtid, som gir Cardiff en gratissjanse, som Green glipper mellom hendene i redningen sin.

 

Same old same old!

 

Skuffende å se Parker så forsiktig. Virker ikke som han har huet på rett plass. Upresis og trøkker ikke til nok i duellene. Nolan gjorde lite ut av seg, og bommet en sitter på en typisk Nolan-sjanse, der han kan stusse den inn fra 2 meter.

 

Positivt at Taylor var så god som han var. O'Brien tror jeg også vi kan få mye glede av, selv om han er litt kynisk og ikke tørr å holde på ballen særlig lenge. Piquionne er horribel, spesielt alene på topp. Header ballen til ingenmannsland hele tiden. Da er Carlton Cole mye bedre på å få med laget opp.

 

Faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...