Gå til innhold

West Ham United - The Academy of Football - Farewell Boleyn


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel være at han tror han mister plassen hos Newcastle, samt at han har et godt forhold til Allardyce. Tviler sterkt, men det hadde vært en kjempesignering om det hadde vært sant.

 

Meldes også om at vi prøver å skaffe oss Ferdinand. Rio? Prøv igjen. Anton? Nope. Snakkes om Kane Ferdinand. Forsvarsspiller på Southend og fetter til Ferdinand-brødrene.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Mange nye nyheter/rykter ute og går.

 

Pablo Barrera skal visstnok ha lyst til å bli, dersom Allardyce ønsker det, veldig gode nyheter, for en spiller som fort kan tilpasse seg godt med 1 år i Championship.

 

Demba Ba begynner å få sin egen lille saga, og ryktes ut til flere klubber. Spørsmålet er for hvor mye. Hører alt fra at han kan gå gratis, til at vi får 3-4 mill for han. Har også lest at det kan være West Ham mener de har krav på penger, mens Ba tror han kan gå. Uansett er Newcastle veldig interessert, noe vi også er i deres spiller Kevin Nolan. Hva med en byttehandel?

 

West Hams bud på Nolan som ble avslått var visstnok på 1,5 millioner, og det forventes at West Ham må doble eller gå opp til 4 mill. Nolan har samme agent som Allardyce og har visstnok sagt seg villig til å gå til West Ham, som har lovet han kapteinsbindet.

 

Abdy Faye var i nærheten av å gå i orden, med en avtale på 1 år som kan forlenges til 2 dersom det blir opprykk. Før dette kunne gå i orden derimot skal Celtic ha kommet med et tilbud på 2 strake år, så ingenting har blitt avgjort enda.

 

Ellers ryktes Ricardo Gardner, Jack Cork og en "top" fransk spiss inn også. Høres lovende ut.

Lenke til kommentar

Masse forskjellige journalister på twitter som sier at Abdy Faye har signert for West Ham, etter å ha gått som free transfer fra Stoke.

 

Solid signering det her, og ikke veldig overraskende. Han ble årets spiller i Stoke da de rykket opp og hadde høy anseelse i Bolton da han var der. Skadehistorikk og alder teller litt imot, men alt i alt en god signering. En typisk Allardyce sådan. Tredje gang Faye signerer for en klubb styrt av Sam Allardyce.

 

Confirmed

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Newcastle har kjøpt Cabaye, får tilbake Ben Arfa og Gosling fra skade, og ser etter andre alternativer i tillegg, sikkert derfor han er på vei bort. Vet ikke om det er noe konkret interesse fra andre PL lag, men i West Ham skal han visttnok få kapteinsbindet, og tar del i en klubb som ligger godt ann til opprykk og som vil spille på en stadion foran 60 000 mennesker ganske snart.

 

Ryktes om at prisen er 4 mill, som vil stige, hvis når vi rykker opp.

 

Green

Spence - Faye - Tomkins - Gardner

Noble - Nolan

Barrera - Collison - Bellamy

Bothroyd

 

Greit nok det eller?

Lenke til kommentar
whufc_official West Ham United FC

West Ham United can confirm that the club hope to announce two new signings - both proven Premier League players - within the next 24 hours

18 minutes ago Favorite Retweet Reply

:dribble:

 

Tror det er Ricardo Gardner, men håper ikke det, siden jeg tror han kommer uansett. Craig Bellamy, ja takk.

 

DJ Campbell muligens?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Mange nyheter idag, med stor unveil at de nye draktene, første pressekonferanse fra Sam Allardyce, og overgangsnyheter og rykter.

 

Først og fremst har vi nye drakter. Hvem andre enn Kevin Nolan, sommerens store signering og nye bauta til å vise det fram:

 

e13nnb.jpg

 

Gangsterversjon med ungutta finnes også:

 

 

ayq0sj.jpg

 

 

Veldig retro drakter, bestiller så snart jeg vet hvem som blir og hvem som drar, aka hvem som skal bakpå drakten.

 

En det ikke blir er Thomas Hitzlsperger, som etter alt å dømme er på vei bort. Allardyce sa på pressekonferansen idag at han ikke regner Hitz som en del av laget lenger, noe som kan tyde på at ryktene om en nedrykksklausul stemmer og at denne er/vil bli innvilget. Er neimen ikke sikker på om dette er Hitz eller Sams avgjørelse. Får håpe for Allardyces skyld at det er førstnevnte.

 

Victor Obinna dro tidligere i uka til Lokomotiv Moskva, og signerte kontrakt der, ettersom han var uten kontrakt etter lånet hos oss. Der får han med seg Manuel Da Costa, som dro til samme klubb for £1,5 mill. 3 spillere jeg liker og har sett potensiale i, men med ting i veien som gjør at de ikke blir med West Ham videre.

 

Parker, Green og Cole blir sett på som de største navnene som er akutuelle for salg. Ingen av de har vi fått noen offisielle bud på, og alle skal visstnok være villige til å bli, dersom det fortsetter slik. Parker og Green vil jeg gjerne beholde, men tror det finnes bedre og billigere spisser enn Cole, selv om jeg liker fyren.

 

Jack Cork og Max Gradel har blitt ryktet inn tidligere, og vi skal visst være i nærheten av dem begge. Store nyheter dersom det er riktig! 2 spillere jeg personlig har veldig lyst på. Unge, erfaring i Championship, og med potensialet til å ta steget opp til god PL klasse.

 

Ellers hører man rykter om 2 spillere fra nyopprykkete Peterborough, i den unge keeperen Joe Lewis og den hardtarbeidene spissen Craig Mackail-Smith. Habile spillere i Championship, men aller helst vil jeg se Green og Bothroyd der, selv om de kan være aktuelle for klubber i PL.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Har akkurat sett ferdig den fantastiske finalen i Gold Cup, der Mexico kom seirende ut med 4-2. Gjett hvem som putta 2 mål?

 

 

816614.jpg

 

 

Please, please, please, please, please la oss beholde Pablo Barrera til neste år. En skam at han kun fikk 14 sjanser for oss ifjor. Han har vært helt fantastisk i Gold Cup, og har skapt det meste for Mexico, så ender han opp med både 1-2 og 3-2 i finalen også, etter at de lå under 0-2 mot USA.

 

Max Gradel er enda nærmere West Ham, og jeg blir opphisset bare ved tanken av å se Barrera og Gradel regjere i Championship til neste år. Er bare så jævlig redd for at Barrera drar til en middels klubb i Spania for nesten ingenting. Han fortjener egentlig bedre etter hva han fikk fra Avram Grant ifjor.

 

Mexico har vært en fryd å se på i hele mesterskapet. Frontlinja med Guardado, Barrera, Gio Dos Santos og Chicharito er helt fantastisk. Deilig å se dem knuse gråe triste kjedelige USA, i en forrykende finale. 4-2 målet til Giovani Dos Santos er en klassiker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til og med The Guardian melder om at vi er enige med Stoke om en totalpakke på £6m for Carlton Cole. Der £4,5m vil være upfront, med eventuelle 1,5 mill basert på kamper.

 

Var positiv i forhold til salg tidligere, men etterhvert som det har begynt å nærme seg nå, har jeg begynt å endre mening. Han hadde en veldig skuffende sesong ifjor, men jeg er ganske sikker på at han har mye uforløst potensiale inne. Han kunne lett fått mange mål og spilt på seg selvtillit i Championship. Ellers digger jeg fyren, og ønsker han egentlig alt godt, dersom han skulle dra til Stoke. Og det sier noe, i forhold til hvor lite jeg har til overs for den møkkaklubben.

 

Begynner å haste nå med kjøp. Sam snakker om 7-8 kjøp før seriestart, men det er faktisk bare 4-5 uker unna. Da bør vi sette igang snarest. Jack Cork som var høyt oppe på min personlige ønskeliste, har allerede dratt til Southampton dessverre. Slik går det når jeg prater om rykter i denne tråden; de går ikke i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...