Maefteda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde tenkt å lage en video der jeg putter inn et bilde som en del av videoen, altså ikke at bilde kommer opp istedenfor videoen, men at bildet dekker en liten del av videoen mens den fortsatt spilles. Klarer å få inn både video og bilde inn i Movie Maker, men jeg ønsker å gjøre bildet mindre og gjøre det til en del av videoen. Første gang jeg bruker Movie Maker, så en lett guide hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) I utgangspunktet umogeleg, WMM har ikkje dei funksjonane innebygd, men det ser dog ut som det er mogeleg å få det til med ein eigedefinert overgang: http://www.windowsmoviemakers.net/PapaJohn/Picture-in-Picture_Tutorial.aspx Eg vil anta at dette er mykje enklare å få til med andre redigeringsprogram, som Adobe Premiere Elements, Sony Vegas Movie Studio eller MediaChance EditStudio – alle tre koster under tusenlappen. Red.: Det kan òg vere det finst andre gratisprogram der slikt er enkelt å gjere, men eg følgjer ikkje med, og har ikkje oversikt over kva som finst. Endret 25. juli 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Det så vanskelig ut ja. Da er det kanskje bedre å finne et annet program som kan gjøre dette. Gidder ikke å bruke noen penger på det da, så å betale er uaktuelt. Må nok finne et gratisprogram som kan gjøre dette. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå