piecreator Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hello, har en multicom pc.... web cam funker på msn med noen folk men andre funker det ikke:S de godtar/eller jeg og den står og jobber også slår den seg av? er web cam som er innebygd i dataen og jeg har nyeste drivere og alt..? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Er det periodevis det funker eller det det slik at det funker med en også vil du starte webcam chat med en annen så funker det ikke? Kansje litt dårlig forklart. Endret 31. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 det er ikke periodevis. det er visse folk den ikke vil funke på :S! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 det er ikke periodevis. det er visse folk den ikke vil funke på :S! merkelig hadde det slikt en gang selv når jeg tenker meg om funket plutselig en dag igjen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kan ha noe med vedkommendes brannmurer og/eller routere å gjøre. Sjekk ev. www.portforward.com. 1 Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ellers oppdater MSN / drivere, om det finnes noe nyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå