Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sæden sitter fast

Gjest JD-Hvit

Anbefalte innlegg

Hva om du prøver en slik stang som er inni en kulepenn? Da burde du jo klare å stake opp ganske bra.

Eventuelt kan du jo kombinere dette med olivenolje kanskje, for litt bedre glid?

Enn hvis du prøver å runke den hard igjen og trykker på skikkelig for å tisse??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jd-hvit

vel, jeg vet ikke hva kan ha vært. Etter å ha fått noen timers søvn i dag morges var hele problemet borte. trodde jeg.

Jeg fikk gått på do, og merket ingenting. Men utpå ettermiddagen begynte det igjen - nok en gang etter at jeg runket.

Nå får jeg tisset, men det det renner liksom ut bare litt urin. Det tar 2-3 minutter og mye hard pressing før jeg får tømt blæra.

Siden det gikk over igjen i dag, skal jeg bare vente å se om det skjer igjen, tror jeg...

Lenke til kommentar

Derfor:

Forlegenhet

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

(Omdirigert fra Flauhet)

Forlegenhet er en følelsesmessig tilstand som oppleves når man utfører eller opplever en sosial eller yrkesmessig uakseptal hendelse eller tilstand som er bevitnet av andre. Ofte er en del tap av ære verdighet involvert, men hvor mye kommer an på den forlegne situasjonen.

Følelsen ligner på skam, bortsett fra at skam (i hvert fall i Vesten) kan bli ansett som en handling kun man selv vet om. I tillegg så er ofte forlegenhet grunnet i en handling som kun er sosialt uakseptabel, heller enn moralsk feil.

Lenke til kommentar

Derfor:

Forlegenhet

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

(Omdirigert fra Flauhet)

Forlegenhet er en følelsesmessig tilstand som oppleves når man utfører eller opplever en sosial eller yrkesmessig uakseptal hendelse eller tilstand som er bevitnet av andre. Ofte er en del tap av ære verdighet involvert, men hvor mye kommer an på den forlegne situasjonen.

Følelsen ligner på skam, bortsett fra at skam (i hvert fall i Vesten) kan bli ansett som en handling kun man selv vet om. I tillegg så er ofte forlegenhet grunnet i en handling som kun er sosialt uakseptabel, heller enn moralsk feil.

vis du ikke har såpass kontroll over følelsene dine at du risikere og gå i bleier resten av livet ditt ..

i am speechless :)

Lenke til kommentar
Gjest jd-hvit

Ser mange spør: Det går forsåvidt bra.

Jeg går fortsatt med problemet, men det er såppas av og på om urinrøret er tett, at jeg får tisset i blant. Har blitt god til å gå rundt med sprengt blære.

Har tenkt på å gå til lege, men så lenge jeg kan leve med problemet er det kanskje ikke noe poeng.

Lenke til kommentar

Neida. Ikke gå til lege. Man skal ha vondt. Og om du av og til ikke får urinert er jo bare en stor fordel, da slipper du å lete etter dass i tid og utide.

Høres ut som en særdeles god ide....

Tror ikke på deg et sekund igrunn.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...