Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sæden sitter fast

Gjest JD-Hvit

Anbefalte innlegg

Gjest JD-Hvit

Jeg beklager å poste dette som gjest, men jeg alle vil sikkert kjenne meg igjen ellers, siden jeg er en forumbruker med over 27.000 innlegg her inne. Men nok om det.

I dag da jeg runka kom det ikke ut noe sæd. Jeg prøvde igen, men det kom fortsatt ikke noe. Nå får jeg ikke til å gå på do for å tisse heller, selv om jeg kjenner jeg må. Frykter at det kanskje er en klump av sæd som sitter fast inne i urinrøret, og som nå blokkerer hele "utgangen".

Noen som har opplevd dette, evt vet hva jeg kan gjøre? Har rett og slett vurdert å stikke inn en fyrstikk for å prøve å løse opp, men det får bli siste utvei.

Jeg trenger tips :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jd-hvit

Blæra er ikke full enda, men den kan bli det. Det kom etter jeg runka, så tviler på at det er nyrestein.

Zalo løser feks en trang ring fra fingeren. Kanskje det løser en trang sædklump også? Tror jeg prøver det før evt fyrstikker.

Lenke til kommentar

Jeg beklager å poste dette som gjest, men jeg alle vil sikkert kjenne meg igjen ellers, siden jeg er en forumbruker med over 27.000 innlegg her inne. Men nok om det.

I dag da jeg runka kom det ikke ut noe sæd. Jeg prøvde igen, men det kom fortsatt ikke noe. Nå får jeg ikke til å gå på do for å tisse heller, selv om jeg kjenner jeg må. Frykter at det kanskje er en klump av sæd som sitter fast inne i urinrøret, og som nå blokkerer hele "utgangen".

Noen som har opplevd dette, evt vet hva jeg kan gjøre? Har rett og slett vurdert å stikke inn en fyrstikk for å prøve å løse opp, men det får bli siste utvei.

Jeg trenger tips :(

må ikke finne på å bruke fyrstikk for å røre opp hvertfall! burde strengt tatt ringe legen men om du ender opp med å trykke noe oppi der(som jeg generelt sett tror er en dårlig ide uten legehjelp) så ville jeg ikke brukt noe som kan flise av. Burde vel isåfall bruke noe av plast/metall med glatt utside(mindre motstand), ala en tynn strikkepinne eller no i den dur...

Jeg ville lest endel om "kateterisering" før jeg ville prøvd meg på no sånnt, det er visstnok et smertehelvete uten like uten noen form for lokalbedøvelse

Lenke til kommentar

Blæra er ikke full enda, men den kan bli det. Det kom etter jeg runka, så tviler på at det er nyrestein.

Zalo løser feks en trang ring fra fingeren. Kanskje det løser en trang sædklump også? Tror jeg prøver det før evt fyrstikker.

somsagt, ikke putt en dritt oppi der uten å ha spurt en lege eller i det minste lest godt om emnet...før du aner det har du bare gjort vondt værre i form av urinvegsinfeksjoner eller annen faenskap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest jd-hvit

Nei, bør kanskje ikke stappe noe oppi. Hadde ejg turt og sagt fra hjemme her kunne sikkert noen prøvd å blåse den løs eller noe sånn, men det er uaktuelt.

Prøver desperat å tenke på mulige løsninger.

Får kanskje bare prøve å sove på det, og se hvordan det er i morgen. Frykter det verste men.

Lenke til kommentar
Gjest jd-hvit

Jeg har ikke sovet og må fremdeles på do. Dette er ikke rett tidspunkt å lage vitser på, Evelen.

I desprasjon prøvde jeg zalo-trikset. Det svei veldig, og løste ikke problemet i det hele tatt. Det skal jeg aldri gjøre igjen.

Tror jeg må dra til legen, men jeg venter enda litt. Begynner å bli bekymra for blæra bare.

Prøvde å gni og klemme på kølla som en av dere foreslo, men da ble jeg bare kåt og fikk lyst til å runke mer. Det siste jeg trenger er mer sæd som sitter fast inni der nå :no:

Lenke til kommentar

Med forbehold om at ts troller:

Dra på legevakten, mann. Seriøst. Hvis du ikke får latet vannet vil du før eller siden (helst før) få så store smerter at du ikke klarer å fungere. Vi snakker "henting i ambulanse"-smerter.

Dra på legevakten!!!!!!

Endret av Slackbert
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Admin kommer med et vennlig råd: Er urinrøret tett poster du ikke på forumet, du går på legevakta. Ikke prøv å "stake opp", og ikke bruke såpe eller etsende væsker.

Sæd er nesten bare væske, og inneholder neppe noe som setter seg fast. Da er nyrestein en mer sannsynlig teori. Det kan bare en lege finne ut av, om den ikke kommer ut av seg selv.

Geir :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...