AndyPanda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Ouch, knebøyteknikken så ikke helt bra ut. Ser ut som du bøyer deg alt for langt fremover med overekroppen og løfter opp med ryggen. Prøv og ta av noen kilo og gjør som joakimz har blitt fortalt i loggen sin. Endret 10. august 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Ouch, knebøyteknikken så ikke helt bra ut. Ser ut som du bøyer deg alt for langt fremover med overekroppen og løfter opp med ryggen. Prøv og ta av noen kilo og gjør som joakimz har blitt fortalt i loggen sin. Ja, merker det selv når jeg tar knebøy at jeg kommer for langt frempå med overkroppen. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Teknikk 1. Ikkje la knærne gå innover. 2. Ikkje len deg frampå. 3. Tøy, bli meir fleksibel 4. Mister du balansen og detter bakover, står det faen ikkje bra til med verken deg eller han som ligger bak deg! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Roinga må det virkelig gjøres noe med. Rumpa må lengre opp og ryggen mer vannrett, armene skal også strekkes lengre ut. Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg har begynt å trene igjen, har trent i 4 uker nå. Følger RYP sitt grunnprogram, det varer i 6 uker. Etter jeg er ferdig med grunnprogrammet skal jeg starte med en annen versjon som heter ekstrem muskelvekst. Er litt usikker på om jeg gidder å logge for hver treningsøkt, men kan hende jeg gjør det innimellom, får se.. Men jeg tenkte jeg iallefall skal filme teknikk og poste for å få kommentarer. Som jeg skrev da jeg startet denne trenings loggen, jeg har fortsatt som mål å få lavere fettprosent. Så jeg har lag inn ei cardio økt annenhver dag, hvis ikke 3 dager i uka. Har som mål å gå ned betraktelig i fettprosent til sommeren. Hadde satt stor pris på forslag til f.eks øvelser jeg kan gjøre som funker bra for å gå ned i fettprosent! Vet jo så klart at jeg må ha et bra kosthold og ligge i kcal underskudd, men jeg gidder ikke å sitte å telle kcal og proteiner osv, så jeg kutter heller ut all sukker, kutter ned på karbohydrater og spiser sunt. Kom gjerne med kommentarer og innspill Endret 18. februar 2012 av dragon95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå