livingman Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) hei hallo... på fredag opplevde jeg at mobilen min ble grusomt vasket på 80grader i maskinen. :cry: så skal kjøpe ny imorgen. jeg bruker telefonen min mest som et komunikasjons redskap. så skal ikke ha noe i " htc tatto" katagorien. vanligvis ligg bare telefonen i tur sekken, så jeg vil helst ha brukbart batteri og god " standby" tid. det er ikke sjeldent jeg kommer over noe og ta bilde av så jeg vil ha et bra kamera. ( blitz er ikke et must men er jo greit og ha ) hadde ikke skadet at den var litt robust. mine tideligere mobiler har møtt en grusom ende : overkjørt av taxi, overkjørt av buss, festet på dykker tanken min 30 metters dyp, vasket i maskinen, ble med på en svømmetur i lommen. og en ble offer for et "prank gone wrong" og ble bakt i ovnen på en grandiosa. pris bryr jeg meg ikke veldig mye om så vis du vet om en telefon som kan passe for meg kom med forslag takker for svar. Endret 25. juli 2010 av livingman Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 høres ut som om du trenger en Sonim ... 3 års garanti .. tåler "alt" har sett videoer på youtube at dem blir overkjørt, grillet (!!!) , slengt i sement-blanderen , skutt opp med nyttårsraketter, presset ned i varm asfalt med hoppetusse, +++ litt info her : http://www.dinside.no/797584/test-sonim-xp3-enduro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå