Gå til innhold

Sony kdl-46z4500 vs 46ex700

Anbefalte innlegg

Modellene i emnefelt vurderes, da det ser ut som om 3d-tver er litt for lite modne enda etter hva jeg har lest av tester (har ikke lest tester av de til 20 000 + da det er utenfor mitt prisområde).

z4500 er naturligvis en del eldre, men har f.eks 200 hz i forhold til ex600, men igjen er det led i ex600... også en del nye funksjoner, så heller mot den, men kanskje noen har noen klare fordeler utover 200 hz mot 100 hz? Og vil jeg merke mye til det når jeg mest bruker tv-en til pc-bruk og film/bluray?

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken størrelse titter du på? Z4500 er 2 år gammel, må ikke finne på å kjøpe den. 100Hz av årets generasjon gir bedre bilde enn 200Hz på en så gammel tv.

EX600 har ikke 100Hz engang, se heller på EX500, bedre bildekvalitet til tilsvarende pris. Evt EX700 om du "Må" ha LED (LED har ikke mye å si i så rimelig prisklasse. Snarere tvert imot).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

vet du hva, jeg beklager... jeg merket ikke før nå at jeg bommet på 7-tallet, jeg mente ex700

Men uansett så bør ex700 være et bedre kjøp enn z4500? 40 eller 46-tommer, spørs om jeg bestemmer meg for å ha den lenge eller bare til 3d-tver virker bedre i normal prisklasse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...