Vodka Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 --Håper ikke dette var feilpostet, fant ikke bedre sted-- Heisann. Jeg har en hotmail konto. Jeg får spam meldinger på e-posten hele tiden. Får ivertfall 50 slike mailer daglig, det er irriterende! Bilde: Kan man få fjernet dette? slik at det aldri kommer flere slike mailer igjen? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ja, er veldig enkelt: Du lager en Gmail konto. Beste tipse jeg kan gi deg. Hotmail suger. Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Okei Åssen fungerer Gmail da? kan man logge seg på MSN med en sånn adresse? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Okei Åssen fungerer Gmail da? kan man logge seg på MSN med en sånn adresse? Du kan fint fortsette å bruke den gamle hotmail-adressen din til å logge deg på MSN. Men de som er vant med å sende deg mail på din msn-adresse må jo få vite at den ikke er aktiv lenger.. Du kan også opprette en ny MSN-konto med gmail-adressen, men da må du legge til alle kontaktene dine på nytt. Endret 27. juli 2010 av BagBiter Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Okei Åssen fungerer Gmail da? kan man logge seg på MSN med en sånn adresse? Du kan fint fortsette å bruke den gamle hotmail-adressen din til å logge deg på MSN. Men de som er vant med å sende deg mail på din msn-adresse må jo få vite at den ikke er aktiv lenger.. Du kan også opprette en ny MSN-konto med gmail-adressen, men da må du legge til alle kontaktene dine på nytt. Ok, så jeg kan logge på msn med en Gmail adresse? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Ok, så jeg kan logge på msn med en Gmail adresse? Ja, du bare oppretter en gmail-konto her, deretter må du opprette en messenger-konto her. Endret 27. juli 2010 av BagBiter Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Ok, takk! Lager nok en ny adresse. Er også veldig missfornøyd med navnet på hotmail adressa fordi jeg var 10-11 år da jeg lagde den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå