Sinnsro Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvilket filsystem passer til mp3 filer? Lange filnavn og ÆØÅ. Den gang jeg prøvde så ble mange filnavn kortet ned osv :-( Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Ext2Fsd skal støtte ext4 dersom du deaktiverer bruk av extents (med «-o noextents»). Har dog ikke testet dette selv, og jeg vet ikke hvordan det fungerer å skrive til disken i Windows. Et annet alternativ du kan forsøke er Ext2Read, som er en egen utforsker. Disse støtter vell også ext3? Instalerte ubuntu på en ext3 partisjon... Men skal teste ut programmene Gir tilbakemelding om det funket eller ikke. Takk for gode svar så langt Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvilket filsystem passer til mp3 filer? Lange filnavn og ÆØÅ. Den gang jeg prøvde så ble mange filnavn kortet ned osv :-( ext3 støtter alt annet enn NULL og '/'. navna kan være opp til 254 karakterer. bør holde. seriøst så skjønner jeg ikke vitsen med å bruke noe annet enn ext3 når det er snakk om "vanlig bruk". Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Ext2Read fungerte fint det Takker for god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå