Larsen90 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har lyst til å prøve å lage en røykbombe, jeg tror jeg kan fikse alle ingrediensene men jeg er litt usikker på om jeg kan skaffe salpeter syre? Aldersgrensen er vel 18, så den er grei men leste et sted at man må være gartner. Stemmer dette? Jeg har jobb hver sommer hos en gartner, men det hjelper nok lite xD Så en video av en som lagde en røykbombe og det så rått ut! Hadde vært morsomt å ta med på paintball. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Du trenger salpeter og sukker. Salpeter får du i små bokser på apoteket, men det koster litt. Lenke til kommentar
Larsen90 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Mener du de på 100g? hvor mye av dette pulveret trengs per bombe da? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kjem ann på kor stor du vil lage den Generelt sett er boksene frå apoteket for dyre til å brukast til noko anna enn eksperimentering. Saltpetergjødsel er ikkje lenger så lett å få tak i fordi det kan brukast til å lage meir "potente" saker enn røykbomber. Folket på Freakforum kan nok hjelpe deg med alternative løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå