tiboine Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Har gått over dette i noen timer nå. så jeg har gått blind på det. Jeg er ikke helt fornøyd med resultatet, men klarer ikke helt å sette fingern på det. har jeg pusha kanskje litt for hardt i post? hva syns dere? edit: endra bilde med riktige farger Endret 25. juli 2010 av tiboine Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Litt vel tett utsnitt syns jeg. Huden ser veldig kunstig ut noe som gir bildet et litt dukkeaktig preg. Og når du har softa huden slik burde du vel også ha fjerna den ganske iøynefallende og utsikkende føflekken nederst på halse Endret 25. juli 2010 av Napoleon XIV Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 typisk bump. føflekker fjerner jeg ikke med mindre det blir bedt om. kviser og midlertidige "defekter" fjernes uten å blunke Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Litt formye bluring av huden her og savner litt kick til øynene. Tett utsnitt syns jeg fungerer fint her. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva slags dop har du gitt ham? Øynene er jo omtrent helt sorte.. Og jeg synes softa hud og skjegg og klær med mye tekstur fungerer dårlig sammen jeg altså. Men ellers er utsnittet bra, og fokusen ganske fin den også. Kontakten er også ok, selv om han ser litt småtrøtt ut? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Treng meir tekstur - husk at du driv med foto, ikkje 3D-modellering. Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mistenker at du har fått et soft utrykk med et røfft motiv, og det henger ikke helt sammen... Blir litt som å lage Ken (fra Barbie) av Dirty Harry, det vil bli litt sært. Huden i kinnene og på pannen ser på meg alt for blank ut, og dermed bryter du mot skjegget og klærne. Det gjør også at føflekken står ut mye tydeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå