Kamikazesmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i programmene som lå på plata som fulgte med EOS550d-kameraet mitt? Har reformatert pc'en og finner ikke plata. Brukte ikke så mye av det som lå der aktivt, men likte måten det importerte og organiserte bilder på. På canon.no /canon.com finner jeg bare oppdateringer. Har prøvd å laste ned disse, men de krever alle sammen at programmene allerede er installert... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ask, and ye shall find.. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Kom halvveis, men dessverre ikke helt i mål. Det gikk bra med 2 av 4 programmer, men de 2 siste (inkludert det som jeg opprinnelig var ute etter) krever at jeg setter inn original-cd'en. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Har du originalcd'en? Så er det enkelt. Installer først fra originalcd'en og oppdater deretter fra nettet. Edit: Hvilket er det du ellers mangler cd for, da? Endret 26. juli 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Finner ikke cd'en om det står om livet... Er EOS Utility jeg tror jeg trenger. Det som importerer bildene fra kameraet i alle fall. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har oppdatert lista til å også ha EOS Utility - lag/kjør ny regfil og prøv igjen. Si i fra om det er flere du mangler, og så kan jeg legge dem inn. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Suverent! Nå funket det Husker du hva det heter det programmet som lar deg "fjernstyre" kameraet via PC? Tror jeg fikk opp live-view-bilde på skjermen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå