Durochris Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hei Jeg skal snart reise hjem, men klarer ikke finne de riktig sidene hvor jeg kan bestille tog/ferge/buss billeter. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg skal reise fra Skagen 31. Juli og skal til Moss. Har funnet ut at jeg kan ta ferge fra Fredrikshavn - Göteborg, men jeg må jo ta buss til Fredrikshavn og finner ikke busselkap eller noen ting. Har aldri gjort dette før. -Durochris Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvordan kom du deg dit hvor du er da? Det kan være lurt å bare reise tilbake på samme måte. Om du har glemt det så kan de fleste på Skagen kan sikkert fortelle deg hvor bussen er eller når den går. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Hvordan kom du deg dit hvor du er da? Det kan være lurt å bare reise tilbake på samme måte. Om du har glemt det så kan de fleste på Skagen kan sikkert fortelle deg hvor bussen er eller når den går. Vi tok tog til Göteborg og båten til Skagen, men vi kan ikke ta båten fra Skagen. VI må ta buss eller no sånt, men finner ikke no busselskap. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Om du ikke klarer lokalisere noen busser bør det være enklere å ta toget til Fredrikshavn, det går vel dit ca. hver time. Togstasjon heter "banegård" på dansk. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Okei. Tusen takk for hjelpen Håper jeg kommer meg hjem nå, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå