nikolaim Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hallo Jeg driver nå å bygger mg en ny pc. Dette er første gangen jeg gjør dette, så har ikke så mye peiling, og trneger derfor litt hjelp. Jeg snakked før i dag med faren min om hvilke vifter jeg skal kjøpe, og han sa at han hadde 2 vifter i kjellerer som han fikk fra jobben for noen år tilbake. Som sagt har ikke jeg peiling på dette temaet, og lurer derfor på om disse viftene vil funke til min framtidige pc. Det er 2 stk. server vifter fra Compaq, pga. at det er server vifter er jeg litt skeptisk om de vil funke ( Jeg skal ha Dette hovedkorter t og enten Et cooler master haf kabinett eller et Antec three houndred kabinett). Som vedlegg har jeg lagt inn noen bilder av selveste viften, festet, kontakten og et bilde av bruksanvisningen. Vil denne viften kunne festet til kabinettet? Vil kontakten passe? Takk:) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvis du bare jallamekker litt skal du alltids kunne bruke dem ja, men slik de er nå; nei. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 jamma mekker vil si å lage et eget feste? hvorfor vil de ikke funke ellers? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Den kontakten der har jeg aldri sett før og vil nok bare fungere i servere etc. Med jallamekking mener jeg å klippe over kablene og feste dem til en hun-molex kontakt eller noe. Ikke anbefalt i grunnen, vifter er billige uansett. Slike servervifter er ikke kjent for å være særlig stille heller. Du hadde sikkert endt opp med noe som høres ut som en støvsuger. Endret 25. juli 2010 av Benny Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 ok , takk for svar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Som nevnt er det ikke anbefalt å sette slike vifter i kabinettet. Dessuten om du kjøper Cooler Master HAF trenger du ikke ekstra vifter, og du trenger heller ikke betale dyre dommer for gode kabinettvifter ->> Antec TriCool kabinettvifte Cooler Master Silent Fan 120 SI1 Cooler Master Neon L.E.D. Fan TLF-S12 (Grønn) Cooler Master Neon L.E.D. Fan TLF-S12 (Blå) Cooler Master Neon L.E.D. Fan TLF-S12 (Rød) Arctic Cooling F12 PS: Ikke la prisen lure deg, se og les eksempelvis her: QPC Customer Reviews Kan nevne jeg selv har en slik vifte, og har store planer om å kjøpe fire til i mitt Cosmos 1000 kabinett. Nexus 120mm Real Silent Case Fan Fractal Design Silent Series Endret 25. juli 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå