Gå til innhold

hjelp til å finne riktig android mobil

Anbefalte innlegg

Hei

skal kjøpe meg ny mobil nå, da min nokia e65 synger på siste verset.

har kommet fram til at jeg vil ha en android mobil med touch skjerm.

makspris er 3000kr, helst under. uten abn.

har sett på htc wildfire og kanskje htc hero(kan oppgraderes til 2,1 nå?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var en som sa til meg at om jeg kjøper en desire med telenor abn, og bestiller den med nytt nummer. så bruker jeg bare det simkortet jeg har i mobilen nå. og det andre(det jeg fikk med desire'n) ligger på hylla. går dette ann? får da får jeg den under 3000kr.

:)

har telenor frifiks nå, vil ikke bytte ut det.

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Med de kravene kan du jo velge omtrent hvilken som helst android-mobil.... merk at det eneste wildfire er dårligere på enn hero er skjermoppløsningen. Htc er vel de som er kjent for å lage de beste android telefonene foreløpig.

mente du desire?

wildfire dårligere enn hero? O_o

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Nei, mente wildfire.

Wildfire har 240 x 320 piksler

Hero har 320 x 480 piksler

Derimot så har Wildfire mer RAM, blitz på kamera, omgivelseslyssensor, nærhetssensor og FM-radio, Hero har ingen av disse tingene. Wildfire har også en nyere versjon av operativsystemet.

Men telefonen jeg egentlig anbefaler er Desire, har den selv og har ikke angra ett sekund på at jeg kjøpte den :)

Endret av Invisible_Elf
Lenke til kommentar

Hmmm, ok :)

Jeg skjønte bare ikke helt hvorfor du dro frem hero, da den ikke var nevnt tidligere i diskusjonen, og jeg for min del hvertfall ser på den som en gammal og utgått telefon :) Selv om jeg har den selv og kjøpte den nettopp for en billig penge av en kompis!

Med froydvillian 1.1.1 ble det hvertfall alt annet enn en gammal telefon! Deilig med android 2.2 :D

Den kan jo ikke måle seg med de nye som kommer nå selvfølgelig, men damn - for meg som aldri har hatt smarttelefon mangler ikke jeg noe med hero og 2.2 hvertfall :)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Ahhh, det fikk jeg ikke med meg. Beklager :)

Kan hvertfall si at trådstarter ikke bør kjøpe hero og dro at offisiell 2.1 er helt supert, for det er den IKKE! Drittrelease som gjør telefonen ubrukelig og mye tregere. Uoffisiell 2.2 derimot - oioi :)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

var en som sa til meg at om jeg kjøper en desire med telenor abn, og bestiller den med nytt nummer. så bruker jeg bare det simkortet jeg har i mobilen nå. og det andre(det jeg fikk med desire'n) ligger på hylla. går dette ann? får da får jeg den under 3000kr.

:)

Ja, for det blir jo billig i lengden :D

Lenke til kommentar

Det spørs jo helt hvilket abonnement du har... For øyeblikket vil du få HTC Desire for totalpris 2800 hos telenor med telenor super-abonnement. Med et helt vanlig forbruk finner du ikke dette abonnementet på topp 20 engang på telepriser.no. Det vil si at om du bruker et annet abonnement enn det som følger med telefonen vil du spare ihvertfall 150kr per mnd...

Lenke til kommentar

Det spørs jo helt hvilket abonnement du har... For øyeblikket vil du få HTC Desire for totalpris 2800 hos telenor med telenor super-abonnement. Med et helt vanlig forbruk finner du ikke dette abonnementet på topp 20 engang på telepriser.no. Det vil si at om du bruker et annet abonnement enn det som følger med telefonen vil du spare ihvertfall 150kr per mnd...

noe sånt ja :)

faren min betaler det abonnementet jeg har nå uansett så :p

Lenke til kommentar

Var det jeg også tenkte.. Da må du jo betale på 2stk abb.?

Ja, men du får jo telefonen billigere. HTC Wildfire (for å ta et eksempel) får du til 2190 hos Komplett (billigst i prisguide.no). På Telenor nettbutikk får du den til 999 med Super (59/mnd), totalpris 1707.

1707 er billigere enn 2190. Dessuten får du en form for rentefri nedbetaling ved å kjøpe den med abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...