sim Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hehe, syntes ikke denne passet så godt i andre kategorier i og med at det ikke er noe skikkelig problem, men, hvor er den :S. Sjekk ut bilde her. Den kjører som bare det får pinget klienten og greier, noen med ekstremt gode øyne her ? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 5. ikonet fra venstre ved siden av startknappen hihi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Tips .. sjekk her (se bildet jeg linker til under denne setningen jeg skriver nå .. som er ferdig NÅ) altså se her Lenke til kommentar
sim Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 hmm, ga opp det der ja Kebab GUD, om man trykker på den trekkes det sammen igjen, altså tray tingen. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 eh bare en ting........ mIRC er en IRC client da men..... så det rette spørsmålet blir: hvor ble det av de andre IRC clientene mine....! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 prøv alt+shift+tab ... se om den kommer opp der .. hvis den gjør det .. problem løst! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ehm.. mirc klient er et helt fint ord det? hvorfor alt+shift+tab? du kan alt+tab, sant? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ehm.. mirc klient er et helt fint ord det? hvorfor alt+shift+tab? du kan alt+tab, sant? vet ikke hvorfor .. men jeg har jobbet det inn i hodet mit at shift skal være med .. er ikke bare der jeg unødvendig tar med shift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå