Gjest Johs Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva med de som har en penis som krummer mye mot seg selv? Enkel matematikk tilsier at disse får for få centimeter om de måler fra magen og ut. Det blir som å måle en banan på innsiden, eller? Har jeg misforstått noe fundamentalt her? Lenke til kommentar
Populært innlegg HValder Skrevet 25. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2010 Tja, du har misforstått litt hvis du trur penislengde er så viktig at du må stille slike spørsmål . 13 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva med å bruke målebånd? Da får du med den fulle lengden om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg er enig med HValder, men jeg forstår problemstillingen. Om du skulle målt på undersiden, hvor skulle du begynt da? På enden av ballene? Der ballene slutter og penis begynner? Hvor er det egentlig? Jeg anbefaler at du tar kontakt med fagpersonell som kan fortelle deg hvor denne stedet på akkurat din pung er Eventuelt kan du være fornøyd med utstyret du har, og spørre "Er du helt seriøs?" til eventuelle personer som måtte spørre deg hvor lang penisen din er. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Eller bare si at du aldri har målt (for sent om du alt har gjort det). Uansett, min logikk tilsier at målingen må skje i center for at den skal bli 100% korrekt. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det blir jo to type lengder. Effektiv lengde blir jo den fra magen og ut, også vil du få en lengde som er reel. Om den er krummet mot deg blir det kanskje lettere å treffe g punktet, stor fordel. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva med de som har en penis som krummer mye mot seg selv? Enkel matematikk tilsier at disse får for få centimeter om de måler fra magen og ut. Det blir som å måle en banan på innsiden, eller? Har jeg misforstått noe fundamentalt her? Du kan også gå til helsesøster på skolen for å få utført en helt korrekt måling. 1 Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du kan også gå til helsesøster på skolen for å få utført en helt korrekt måling. Ser for meg at helsesøster er mer enn villig til å måle ereksjonen din Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hahaha, beste måte å prøve seg på sex med helsesøsteren. Forutsetter at hun er MILF. "Jeg er så usikker, kan du måle penisen min, vær så snill". "Aaaaw, lille gutt, selvfølgelig skal jeg det, hvis det får deg til å føle deg bedre!" Drar den frem og begynner å leke med den for å få den stiv:) 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Som sagt, bare bruk et bøyelig målebånd, så vil du få målt riktig Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva med de som har en penis som krummer mye mot seg selv? Enkel matematikk tilsier at disse får for få centimeter om de måler fra magen og ut. Det blir som å måle en banan på innsiden, eller? Har jeg misforstått noe fundamentalt her? Du kan også gå til helsesøster på skolen for å få utført en helt korrekt måling. Jadu. Skal hun hjelpe til med ereksjonen også kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg