kineking Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg er veldig glad i vannmelon, men ender ofte med å kjøpe meloner som ikke smaker noe godt i det hele tatt, enten at de er fullstendigt smakløse eller at de er "kornete" i smaken, eller at de rett og slett smaker eksos! er det noen som har noen gode tips til hvordan vannmelonen skal se ut- slik at jeg slipper å hive de 90% av gangene jeg kjøper dem?? Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kjøp honningmelon i stedet? De er jo veldig gode de også (om ikke bedre ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Men ikke like forfriskende, ikke noe er mer forfriskende en iskald vannmelon in varmen Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er sinnsykt vanskelig å se på en melon om den er god eller dårlig, men en middels dyp og frisk grønnfarge er jo selvfølgelig en begynnelse. Men ikke for mørkegrønn! Det kan også være et godt tips å gå etter de litt dyrere butikkene som har et godt utvalg i forskjellige typer melon. Disse har ofte en litt høyere kvalitet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kan også være en idé og eventuelt gå mer etter halve eller kvarte vannmeloner. Nå vet jeg ikke hvilke butikker du tenker på, Tapetfjes, men om du tenker på f.eks Meny eller Ultra, så får de frukt fra samme leverandør som Bunnpris og Joker. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er klar over det, men etter det jeg har opplevd har de en lavere grense for hva de kaster/tar vare på. Men som du sier er det klart beste tipset å gå etter ferdig oppdelte meloner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå