Baba2 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Heisann. Laster opp et bilde jeg tok i Dubai i Desember 2009. Har fått litt respons på flickr, men er usikker angående de lyktestolpene. Endret 25. juli 2010 av Baba2 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Ser du la inn bildet like etterpå. Endret 25. juli 2010 av arjato Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Oops, nå skal det være der Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Pen solnedgang, men jeg føler ingen assosiasjoner med Dubai. Bildet kunne ha vært tatt i Skvattnes for alt jeg vet. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er liten assiasjon til Dubai som iKenneth nevner, men du har gjort så mye annet bra med bildet. Du har en nydelig lagdeling som skaper dybde i ett ellers flatt motiv, forgrunnen med lyktestolpene, det øverste skylaget, skylaget rundt solen, og solstrålene som går imellom skylagene. Når det gjelder lyktestolpene skaper de en fin vektbalanse mot den "tyngre" vegitasjonen og solen i høyre del av bildet. Spesielt også siden det er så mørkt på høyre side av bildet. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Takk for kritikk. Enig med dere angående at det er er ganske anonymt bilde med tanke på at det er tatt i Dubai. Er ganske fornøyd med bildet og hvor lite støy det er i det. Det ble tross alt tatt med et Canon SX200 is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå